Mogą byc zawieszone szczotki, musisz zdemontować klapę schowka, wypiąć wtyczkę z silniczka dmuchawy i podpiąć go na ostro, czyli dajesz na piny silnika jakieś obce 12 V, np z prostownika czy bezpośrednio z akumulatora. Kabel czerwony z białym to jego zasilanie +12 V z instalacji auta. Mozesz sprawdzić czy jest tam na stałe. Przekonasz sie wtedy czy silnik pracuje, jesli tak to szukać przyczyny w jeżyku, czyli regulatorze tego silniczka lub w panelu klimatronika. Obroty dmuchawy są regulowane masą. Bezpieczniki oczywiscie sprawdziłeś?
Może Piotr masz przerobione ogrzewanie w aucie na postojowe? Będzie wtedy tam przy dmuchawie przkaźnik ogrzewania postojowego. Moze on byc uszkodzony.
Może Piotr masz przerobione ogrzewanie w aucie na postojowe? Będzie wtedy tam przy dmuchawie przkaźnik ogrzewania postojowego. Moze on byc uszkodzony.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155