Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Zależy jaka temp masz w kabinie itp. Generalnie da się to wykonać z tym odwróceniem funkcji bo coś ostatnio słyszałem ze w niektórych vagach nie da się nawet wyłączyć na stałe.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Właśnie wiem ze w niektórych autach nie idzie wyłączyć tej funkcji. Jest niejako elementem pro ekologicznym. Ale mogło się coś zmienić no i nie wiem jak to jest w SA.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Chodzi oto ze w niektórych się da stosunkowo prosto a w innych nie. Teraz jak jest w sharanie to nie wiadomo. Może nawet być tak że tuner polegnie a czasami wystarczy vcds. Są też przypadki ze odznaczasz w kodowaniu długim a i tak funkcja aktywna jest.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
5k0... to od Passata b7 moduł bcm. Chodzi też o oznaczenie końcowe literowe i ile bitowy jest ten moduł. Więcej bitów to więcej opcji i możliwości kodowania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 270
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
1
W sharanie
nie wyłączysz na stałe start-stop, i pewnie w każdym samochodzie który spełnia jakieś tam normy dzieki tej funkcji, a nie jest to tylko dodatkowy bajer,
Trzeba to traktować jak choćby DPF, coś bez czego samochód nie będzie już EURO 5 ale 4,
mi ta funkcja działa max 1 raz na podróż bo zawsze wyłączam, przynajmniej w Polsce nie ma sensu przy ustawieniach naszych świateł, w Niemczech to lepiej wygląda jak stoisz 2 min na czerwonym.