Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Temperatura silnika
|
22-02-2014, 08:54
Post: #31
|
|||
|
|||
RE: Temperatura silnika
W poliftach i innych vagach jest tak ze wskazowka stoi w pionie czyli niby rowno 90 stopni a na vagu bedzie skakac zaleznie od stylu jazdy temperatura od nawet 75 stopni do 110.
Czujnikow wszelkiej masci czy to walkow/wałów czy to temperatur po lambdy nie kupuje sie z zamienników. |
|||
Reklama
|
|||
|
23-10-2014, 20:21
Post: #32
|
|||
|
|||
RE: Temperatura silnika
Koledzy a ma ktoś jeszcze tak zrobione jak u kolegi CIUT11 czyli te dwa przewody złączone ze sobą? bo też się nad takim rozwiązaniem zastanawiam - i tak nie włączam tylnego ogrzewania bo zaraz silnik stygnie, a jednak skrócę chłodzenie. Tam jednak dużo ciepła się traci bo rurki które idą do samego tyłu niczym nie osłonięte w mróz na pewno ciepło ucieka, płyn leci przez webasto, nagrzewnice z tyłu to też nie sprzyja w zimę (oczywiście webasto niesprawne a autko ma już 18 lat więc za dużo w pierdołki nie ma co inwestować). Ale do rzeczy - ma ktoś tak jeszcze zrobione? jest jakaś różnica odczuwalna? bo jeśli nie ma różnicy albo znikoma to nie ma się co marasić z góry dzięki za info
|
|||
23-10-2014, 21:06
Post: #33
|
|||
|
|||
RE: Temperatura silnika
Kolego ,wywal dogrzewacz połącz rurki gumowe rurką miedzianą ,wtedy ciepło będzie krążyło donagrzewnicy tylnej .Zaizoluj rurki biegnące pod spodem auta,załóż osłone silnika od dołu i będzie prawie OK.
|
|||
23-10-2014, 21:07
Post: #34
|
|||
|
|||
RE: Temperatura silnika
A może tu rurki owinąć tą pianką do ocieplenia rur?
|
|||
23-10-2014, 21:30
Post: #35
|
|||
|
|||
RE: Temperatura silnika
(23-10-2014 20:21)transportflak napisał(a): Koledzy a ma ktoś jeszcze tak zrobione jak u kolegi CIUT11 czyli te dwa przewody złączone ze sobą? bo też się nad takim rozwiązaniem zastanawiam - i tak nie włączam tylnego ogrzewania bo zaraz silnik stygnie, a jednak skrócę chłodzenie. Tam jednak dużo ciepła się traci bo rurki które idą do samego tyłu niczym nie osłonięte w mróz na pewno ciepło ucieka, płyn leci przez webasto, nagrzewnice z tyłu to też nie sprzyja w zimę (oczywiście webasto niesprawne a autko ma już 18 lat więc za dużo w pierdołki nie ma co inwestować). Ale do rzeczy - ma ktoś tak jeszcze zrobione? jest jakaś różnica odczuwalna? bo jeśli nie ma różnicy albo znikoma to nie ma się co marasić z góry dzięki za info napraw sobie dogrzewacz i po problemie to tylko pare złoty ewentualnie sprawna uzywka za 5 stowek |
|||
24-10-2014, 00:13
Post: #36
|
|||
|
|||
RE: Temperatura silnika
Połączenie rurką miedzianą z "amelinium" to chyba zły pomysł (tak gdzieś słyszałem , że miedź i aluminium to sie za bardzo nie lubią)
|
|||
24-10-2014, 00:38
Post: #37
|
|||
|
|||
RE: Temperatura silnika
Tam są gumowe węże które trzeba zlaczyc.
|
|||
24-10-2014, 03:37
Post: #38
|
|||
|
|||
RE: Temperatura silnika
Witam kol ARTUROO ja mam ta pianka ocieplone rurki pod podloga.Po miescie przy kilku blisko siebie swiatelkach mialem skoki temperatury a po ociepleniu nie bylo juz ich.Na trasie nie zmienilo to nic ,tam temperatura sie trzymala dobrze.
|
|||
24-10-2014, 12:24
Post: #39
|
|||
|
|||
RE: Temperatura silnika
Ja żadnych skoków nie mam, ale przy dużym mrozie włączenie tylnej dmuchawy powoduje powolny spadek temp silnika. Na postoju oczywiście, w trasie jest ok, prócz początkowego dłuższego rozgrzewania
|
|||
24-10-2014, 23:22
Post: #40
|
|||
|
|||
RE: Temperatura silnika
Arturoo26, nie dziw się. Masz dwie duże, wydajne nagrzewnice. Jak na zewnątrz jest duży mróz to wygląda to tak, jakbyś jeździł z uszkodzonym termostatem. Buda do ogrzania jest wielka, ciepło z silnika doi pierwsza klasa.
Benzynowy silnik i tak generuje więcej ciepła, wiesz jak szybko ucieka ciepło w moim dieselku? |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|