Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z odpaleniem
#31
Witam.

Jak byś był u "szpeca" to by wiedział, że przy tym silniku i takich objawach pierwsze podejrzenie pada na wyrobione na klinie koło zębate wału korbowego.

Pozdrawiam
Odpowiedz




#32
(29-03-2016, 22:12)Jendrek73 napisał(a): Witam koledzy bylem dzis u szpeca podlączyl vaga i jest wszystko ok wszystkie parametry są prawidlowe tylko kąt wtrysku zaduzo wacha sie jak dobrze pamietam to od 54 do 63 cos takiego. Czy moze byc tez czujnik temp plynu?

Czujnik temp. tez moze płatac figle przy odpaleniu ale to też można sprawdzić vagiem.
Drugie te skoki to troche duże i włanie te wartości powinny ci podpowiedziec że ten nieszczesny klin trzeba sprawdzić.
Odpowiedz
#33
Tak jak wcześniej kolega @wesol pisał wystarczy odpowiednio czop wału przygotować i założyć nowe kółko zębate na wał i po problemie.Smile
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz
#34
koledzy po niedzieli stawiam auto do szpeca i przy okazji chce wymienic listwe swiec i przekaznik swiec gdzie mozna kupic nowe nie moge znalesc tych czesci nowych i ile mogą kosztowac?
Odpowiedz
#35
Ja kupuje tu
http://www.iparts.pl/
wysyłam im na maila co chcę kupić z nr VIN i dostaję propozycje części do wyboru
Odpowiedz
#36
Witam kolegów wracam do mojego problemu otóz byl przestawiony rozrząd teraz jest ustawiony na znaki jest super ale kąt wtrysku pokazuje ok 165. czym to moze byc spowodowane? czy moze jak byl czipowany to kąputerem byl przestawiony ? glupijeje juz jak jedno zrobie to cos innego wychodzi. Jakie mągą byc skutki wczesnego kąta wtrysku?
Odpowiedz




#37
To że jest na znakach to nie wszystko. Trzeba jeszcze kompa ,vaga i ustawić kat wyprzedzenia. Czego ci tego nie zrobił od razu ten piekarz??????
Odpowiedz
#38
Nie zrobil bo bylo juz puzno 24 w nocy. Jestem z nim umówiony po niedzieli ale mówil ze trzeba taka wartosc to przestawic na pasku bo inaczej nie da rady, kieruje mnie tez do specyjalisty ktury zaklada czipy moze on lepijej to zrobi. co myslicie o tym?
Odpowiedz
#39
Coś to się wszystko kupy nie trzyma. Piszesz, że jest na znakach a to nagle trzeba pasek przestawiać. Coś ten twój mechanik nie wie jak to dokładnie zrobić i błądzi chłopak. To są podstawy i może nawet to i zrobić kumaty piekarz a chłopakom od chip tuningu nie ma co glupotami głowy zawracać,choć nie watpliwie zrobią to b.dobrze. może podpytaj innego mechanika jak masz w okolicy.

Odpowiedz
#40
Kolego BOGOS tak powiedzial mi mechanik( zeby ustawic dobrze kat wtrysku trzeba przelozyc pasek o jeden zabek w prawo lub w lewo bo takiej ruznicy pompa nie ustawi sie). Jutro mam do niego jeszcze dzwonic moze umów mnie ze szpecem od czypowania moze w kompie jest cos popieprzone. jak cos bende wiedzial nap.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  problem z odpalaniem sarkrz 15 413 Wczoraj, 11:38
Ostatni post: Stefano
Exclamation Problem z Skrzynią Automatyczną Shazam 1 210 20-01-2024, 20:22
Ostatni post: Łukasz12502
  problem z pierwszym rozruchem bastti 5 944 06-06-2023, 09:46
Ostatni post: bastti
  sharan 1.9 ayu problem z biegami Piteros1 12 2,003 13-05-2023, 17:24
Ostatni post: buba
  Sharan 1.9 TDI 115KM - problem z redukcją Kokuselo 4 1,209 05-04-2022, 10:15
Ostatni post: Stefano
  Układ chłodzenia - problem Gawel9 6 5,554 16-05-2021, 00:46
Ostatni post: Piter1028
  Problem z odpaleniem zimnego silnika, gasnący silnik 19,TDi 115KM ukciak 34 8,476 28-12-2020, 10:52
Ostatni post: wesol
  Problem z mocą marcin_j23 7 2,157 16-08-2020, 13:43
Ostatni post: wesol
  Problem z odpaleniem silnika wladcaszerszeni 1 1,155 06-06-2020, 08:53
Ostatni post: wesol
  Problem z sharanem AFN motocykle_123 9 2,385 07-05-2020, 21:19
Ostatni post: wesz82

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości