Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
VW SHARAN ASZ dogrzewacz D5W brak prądu na pompie paliwa V54
|
28-02-2016, 14:23
Post: #1
|
|||
|
|||
VW SHARAN ASZ dogrzewacz D5W brak prądu na pompie paliwa V54
Witam !
Jestem tu nowy i potrzebuję pomocy. Problem jest tego typu że w aucie posiadam dogrzewacz wyżej wymieniony i nie chce się załączyć. Komputer pokazuję błąd pompy V54. Więc wykasowałem błąd i przepuściłem go przez test żeby sprawdzić zespoły podgrzewacza. No i np wentylator w podgrzewaczu się załącza ale jak doszło do pompy paliwa V54 była cisza i znowu błąd wyskoczył.Więc znowu chciałem przez komputer załączyć pompę V54 i sprawdzić kontrolką czy dochodzi prąd ale niestety prąd się na wtyczce nie pokazał. Moje pytanie jest takie co moze być przyczyną? Czy występują jakieś bezpieczniki i przekaźniki na tą pompę bo nie moge nigdzie znaleść |
|||
Reklama
|
|||
|
28-02-2016, 14:51
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: VW SHARAN ASZ dogrzewacz D5W brak prądu na pompie paliwa V54
Tam idzie prąd impulsem i nie ma tam stałego +. Wez z baterii kabelkami podłącz pod pomke jednym kabelkiem na stałe a drugim przytykaj i zobaczysz czy ci pyka. Jak pyka to jest dobra i problem może leżeć w kablach lub samym sterowniku dogrzewacza.
|
|||
28-02-2016, 14:54
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: VW SHARAN ASZ dogrzewacz D5W brak prądu na pompie paliwa V54
Takie pykanie jest na pompce bo sprawdzałem na krótko
|
|||
28-02-2016, 15:16
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: VW SHARAN ASZ dogrzewacz D5W brak prądu na pompie paliwa V54
Wszystkim steruje piec. Skoro działa na tz. ostro to problem z kablami lub ten sterownik.
|
|||
28-02-2016, 17:02
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: VW SHARAN ASZ dogrzewacz D5W brak prądu na pompie paliwa V54
Duża szansa ze sterownik zakończył współpracę ale podaj napięcie na odpowiednie piny we wtyczkę. Ten kawałek kabla od sterownika do wtyczki tez prześwietl miernikiem. Lubią tu gnic kable.
|
|||
29-02-2016, 00:58
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: VW SHARAN ASZ dogrzewacz D5W brak prądu na pompie paliwa V54
A jaki masz dokładnie piec? D5WZ czy już D5ZF, który był montowany w roczniku 2004?
Podpinając obce napiecie do 'badania' pompki paliwa, musisz wypiąć te konektorki z kabelami które idą ze sterownika piecyka, bo inaczej spalisz sterownik . |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|