11-03-2016, 14:47
Witam. I jako ze jestem tu nowy, bardzo chciałbym się serdecznie ze wszystkimi przywitać.
Ja również przyłączam się do pytania o zawór EGR.
Też chciałbym ten twór razem z zaworem kombinowanym usunąć, choć wiele jest opisów w necie to żaden nie pasuje z rzeczywistością silnika AWC
Z EGR sterowanie wychodzi bezpośrednio węzykiem podciśnieniowym na trójnik przewodu do serwa hamulców. Z komizaaworu nie idzie zaden podciśnieniowy przewód, nie stwierdzam też istnienia zawrów N249 i n112. Natomiast z EGR idzie sztywna rurka do kolektora dolotowego.
To rozumieć to mam tak , że wystarczy zaślepić otwór w bloku , otwór w kolektorze zaślepić jeden wężyk podciśnienia i już po sprawie , a co z ECU ? czy opornik ( jakiej wartości ) załatwi sprawę? czy w jakiś sposób nie zobaczy on ze spaliny się nie wracają do dolotu co z tą kwestią ?
Ja również przyłączam się do pytania o zawór EGR.
Też chciałbym ten twór razem z zaworem kombinowanym usunąć, choć wiele jest opisów w necie to żaden nie pasuje z rzeczywistością silnika AWC
Z EGR sterowanie wychodzi bezpośrednio węzykiem podciśnieniowym na trójnik przewodu do serwa hamulców. Z komizaaworu nie idzie zaden podciśnieniowy przewód, nie stwierdzam też istnienia zawrów N249 i n112. Natomiast z EGR idzie sztywna rurka do kolektora dolotowego.
To rozumieć to mam tak , że wystarczy zaślepić otwór w bloku , otwór w kolektorze zaślepić jeden wężyk podciśnienia i już po sprawie , a co z ECU ? czy opornik ( jakiej wartości ) załatwi sprawę? czy w jakiś sposób nie zobaczy on ze spaliny się nie wracają do dolotu co z tą kwestią ?