30-12-2015, 22:43
Witam Cię GURU Wesol. Miałem nadzieję, że się wypowiesz w tej kwestii. U mnie w benzynie nie mam chłodnicy spalin, i tu EGR wprowadza spaliny ponownie do cylindrów aby rozbić ciężkie związki na bardziej przyjazne środowisku (cz coś takiego). W każdym razie bardziej chodzi mi o kwestię techniczną. Czy mółbyś zajrzeć do ETKI i zobaczyć mój EGR i odpowiedzieć mi na kilka pytań? Czy tą cienką rurkę całkowicie usunąć i zaślepić ją przy końcu czy jednak zostawić. W jaki sposób ja skutecznie zaślepić. Co zrobić z tym zaworem powietrza wtórnego przymocowanym do EGRa. Rozumie, że rurkę prowadzącą do kolektora dolotowego a dokładniej do modułu przepustnicy usunąć całkowicie. Jakiej blachy użyć do zaślepienia tych dziur, żeby nie było nieszczelności? To chyba wszystkie pytania. Jeśli pominąłem jakieś znaczące pytanie to również proszę o odpowiedź na nie. Z góry dziękuję.