Ocena wątku:
005121 - EGR Valve (N18): Short to Ground
08-02-2016, 13:04
Post: #15
RE: 005121 - EGR Valve (N18): Short to Ground
Obawy sa na tym silniku zawsze. Niestety to dretwa jednostka. Nie znasz dnia ani godziny. Trzebaby zmienic naped pompy oleju by bylo to jako tako pewne auto. Oczewiscie tez trzeba wykastorwac o ten DPF bo to tez tylko powoduje ze sie silnik zaciera poniekąd. Moc silnika to czy to jest maksymalna 140 czy 170 to zanda roznica. TO nadla max tylko a jak jezdzic bedziesz i jak bedziesz to wykozystywal to calkiem inna sprawa. Caly czas nei uzytkujesz 170 koni bo jakby zrobic jakes wyliczenia statystyczne ile sie wykozystuje tej mocy maksymalnej to pewne by wyszloze nawet nei pol procenta. Tak tylko tyle. Czemu?? Bo moc maksymalna wykozystamy praktycznei tylo wtedy gdy rownowazy sie nam siła motoru z siła oporu czyli np jadac z predkoscia maksymalna. Dlateog nawet na hamowni nie idzie zmierzyc mocy maksymalnej np na pierwszym czy drugim biegu. Zreszta przyrost 30 koni a procentowo to cos kolo 20% to zaden wyczyn to nie 200% przyrostu. Zaledwie liżniecie w sofcie.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Wiadomości w tym wątku
RE: 005121 - EGR Valve (N18): Short to Ground - wesol - 08-02-2016 13:04

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name