Ocena wątku:
Test przepływomierza za pomocą diody
08-12-2015, 18:16
Post: #11
RE: Test przepływomierza za pomocą diody
Tyle z eprzpelywka nie ma nic do odpalania. Jesli jest totalnie dziabnieta czyli albo ma jakas przerwe albo zware w sobie lub tak zaniza wartosci ze byle tempak juz to stwierdzi to wtedy moze i ma to jakies prawo bytu. A tak to nie widze sensu. Skoro autem jezdze juz slimaczym tempem pol roku to chyba cos tam bede kombinowal. Tak jak wspomnialem wyzej. Odpiecie wtyczki to wskazania 550 mg wiec jeszcze daleko do jakiejs sensownej mocy wiec jak ktos mial z podpieta jeszcze gorzej to musialy byc wskazania nizesz czyli na poziomie powiedzmy 200 czy 300 mg. Toz to juz sie nei da jechac juz. KAbelkiem o dlugosci 3 cm juz sobie zmostkujemy piny i mamy wskazania okolo 1200 mg wiec naprawde nie kumam tego. Ani to naprawa ani to zadna diagnoza.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Reklama

08-12-2015, 21:33 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-12-2015 21:34 przez mamwi.)
Post: #12
RE: Test przepływomierza za pomocą diody
Wiesz, nie robiłem jej diagnozy na ulicy, co mnie to. Pokazałem im palcem przepływkę i samochód zaczął jechać szybciej niż 20 km/h. Jak znam życie, to był to jakiś trup ładnie wypolerowany.



Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
08-12-2015, 21:48
Post: #13
RE: Test przepływomierza za pomocą diody
Generalenie z saidanieta przpelywka auto idzie mniejwiecej jak SDI. Nie ma moze szalu ale jakos tam jedzie. Turbo pompuje swoje ale nie ma podlania paliwem wiec powera nie ma. nie ma kopa. Wlasnei dzieki przpelywce mamy cos takeigo ze jak jedziemy i mamay powiedzmy 3 czy 4 bieg zapiety ale obroty powiedzmy 1200 i dajemy pedal gazu w podloge i czuejmy ze auto sie mozolnie buja i buja i niby przyspiesza ale idzie to mozolnie i nagle bum i mamy strzal z niutona i auto ciagnie jak szalone. TO co powszechnei mowia ze sie turbo załączyło. To wlasnie przpelywka wykryla ze turbo zaczelo pompowac duzo pwoietrza weic mozna podlac paliwem. jelsi zmostkujemy te piny od przpelywki drutem czy diodą to juz na wstepie przpelywka jakby pokazuje do kompa ze turbo pompuje wiec podlanie paliwem jest jzu ustawione na maxa. Tylko ze jaki z tego mamy efekt?? Ano pozytywny taki ze silnik jakby wczensiej wstaje co nam sie wydaje potem ze jest wiecej mocy itp ale tak naprawde jest troszke wiecej kopyta z dolu tylko. Jaki efekt negatywny?? Ano to ze turbo zasyfia sie szybciej czyli geoemtria sie zapycha, puszcza chmurę z komina, dobija dwumas itd. Czy potrzbeny jest taki duzy niuton przy 1500 obr?? Raczej nie. Umnie w golfie ASZ turbo juz pompuje dosc mocno przy 1600 obrotach ale jeszcze ECM nie podlewa mocno paliwem- czmu tak jest?? Ano producent jeszcze pryz tych obrotach nie puszcza max moc i niuton by oszczedzic jeszcze dwumas i reszte. Stopniowo plynnie po troszku dodaje paliwa tak gdzies do 1900 obr. Mozna by ostro dokoksowac tak przy 1700 czy 1800 obrotach ze niuton na wykrsie by byl o 40 Nm wiekszy ale po co?? By szybko dobic motor, panewki, sprzeglo..?? lepiej tu troszke obciąc i dac weicej wyzej np przy 2200 czy 2400 czy 2600 obr. Tam niech sie dzieje.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
08-12-2015, 22:51
Post: #14
RE: Test przepływomierza za pomocą diody
Kolego wesol te osoby sa na innym forum,jak chcesz to Ci je podam. http://www.t4-forum.pl Moze w przypadku innych aut vw jest inaczej nie wiem jesli chodzi o przepływomierz i diodę.



Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  test wyjsc siwy14 3 3,053 23-05-2013 21:01
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name