24-12-2015, 16:31
Witam.W ostatnim czasie wysłałem sprzęgło do regeneracji do Warszawy i w międzyczasie wziąłem się za przegląd skrzyni biegów-przed rozbiórką skrzyni stwierdziłem luz wałka sprzęgłowego na łożysku stożkowym 0,2mm -luz ten skasowałem-dałem podkładkę stalową o grubości 1,4mm-poprzednio była 1,2mm, dodatkowo wymieniłem tez 2 łożyska na mechaniźmie różnicowym -stare łożyska miały już lekkiego raka na bieżniach zewnętrznych-koszt 1 łożyska to 117 zł-drut który poprzednio założyłem wyżuciłem-zastąpiłem go podkładką stalową 1mm i tu cenna uwaga z lewej jak i prawej strony bieżnia zewnętrzna łożyska jest osadzona bezpośrednio w aluminiowej obudowie skrzyni- nie ma tam żadnego kosza stalowego o którym pisałem poprzednio i istnieje ryzyko "wciśnięcia" drutu prze bieżnię łożyska w aluminiową obudowę-nie było to dobre rozwiązanie.