10-01-2018, 19:17
Witam.
A co ja informacja turystyczna . Przekaźnik od spryskiwacza reflektorów w oryginale, to bodajże ma nr 95, przewód ze sterowaniem "+" wychodzący z niego powinien być czerwony, taki sam kolor też będzie miał przewód zasilający ten przekaźnik z bezpiecznika ale to łatwo sprawdzić, bo na nim będzie "+" zaraz po zapłonie, a na tym zasilającym pompkę będzie "+" dopiero po uruchomieniu pompki. Przewód z włącznika świateł do powyższego przekaźnika będzie dwu kolorowy, prawdopodobnie biało-czarny, tez łatwo sprawdzić bo na nim pojawi się napięcie dopiero po włącznie świateł.
Pozdrawiam
A co ja informacja turystyczna . Przekaźnik od spryskiwacza reflektorów w oryginale, to bodajże ma nr 95, przewód ze sterowaniem "+" wychodzący z niego powinien być czerwony, taki sam kolor też będzie miał przewód zasilający ten przekaźnik z bezpiecznika ale to łatwo sprawdzić, bo na nim będzie "+" zaraz po zapłonie, a na tym zasilającym pompkę będzie "+" dopiero po uruchomieniu pompki. Przewód z włącznika świateł do powyższego przekaźnika będzie dwu kolorowy, prawdopodobnie biało-czarny, tez łatwo sprawdzić bo na nim pojawi się napięcie dopiero po włącznie świateł.
Pozdrawiam