Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Długo kręci, kopci na biało, jak ciepły wszystko ok.
#11
Witam
Dzięki za pomoc.
Na wykresie oczywiście zaznaczone all AFN.
W załącznikach mam screen szpilki i wtedy wartość jest 255 oraz kiedy jest kąt pod kreską i waha się przy 35.
Chodzi bardzo kulawo i kopci na biało.
Kiedy dociągam pompę do siebie gaśnie, kiedy odpycham w głąb komory pracuje lepiej. Kąt wtedy wynosi 000.

Chyba jednak będę musiał zdjąć łapę i osłonę żeby dokładnie sprawdzić rozrząd.
Często się zdarza, że przeskakuje?
Gdzieś jeszcze czytałem, że pojawia się luz na kole od wału korbowego. Będzie go czuć jak już wszystko rozkręcę?
Za co brać się dalej jak z rozrządem będzie ok?

Dzięki za pomoc



Załączone pliki Miniatury
           
Odpowiedz




#12
Ja bym sciagnal rozrzad, sprawdzil kolo na wale korbowym i jeszcze raz na blokadach zalozyl pasek rozedzu. Cos mi to poprostu smierdzi w tym rozrządzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#13
No nie miał ostatnio lekko. Troszkę był katowany i robił za rajdówkę na leśnych drogach.
Będę szukał, a jak wyjdzie coś nowego to dam znać.
Pozdrawiam
Odpowiedz
#14
Witam
Problem rozwiązany.
Luz na kółku korbowodu.
Wał lekko sfrezowany, nakręcone nowe.
Po ustawieniu rozrządu zapalił, podgrzałem, ustawiłem kąt i maszynka hula.

Po tylu rozkręcaniach dopiero doszedłem do tego, że nie trzeba wieszać ani podpierać silnika do regulacji pompy. Wystarczy odkręcić dwie 10-ki i trzy 8-ki i można wyciągnąć tą "pół-łapę".

Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości