21-08-2015, 21:03
Witam
Dzięki za pomoc.
Na wykresie oczywiście zaznaczone all AFN.
W załącznikach mam screen szpilki i wtedy wartość jest 255 oraz kiedy jest kąt pod kreską i waha się przy 35.
Chodzi bardzo kulawo i kopci na biało.
Kiedy dociągam pompę do siebie gaśnie, kiedy odpycham w głąb komory pracuje lepiej. Kąt wtedy wynosi 000.
Chyba jednak będę musiał zdjąć łapę i osłonę żeby dokładnie sprawdzić rozrząd.
Często się zdarza, że przeskakuje?
Gdzieś jeszcze czytałem, że pojawia się luz na kole od wału korbowego. Będzie go czuć jak już wszystko rozkręcę?
Za co brać się dalej jak z rozrządem będzie ok?
Dzięki za pomoc
Dzięki za pomoc.
Na wykresie oczywiście zaznaczone all AFN.
W załącznikach mam screen szpilki i wtedy wartość jest 255 oraz kiedy jest kąt pod kreską i waha się przy 35.
Chodzi bardzo kulawo i kopci na biało.
Kiedy dociągam pompę do siebie gaśnie, kiedy odpycham w głąb komory pracuje lepiej. Kąt wtedy wynosi 000.
Chyba jednak będę musiał zdjąć łapę i osłonę żeby dokładnie sprawdzić rozrząd.
Często się zdarza, że przeskakuje?
Gdzieś jeszcze czytałem, że pojawia się luz na kole od wału korbowego. Będzie go czuć jak już wszystko rozkręcę?
Za co brać się dalej jak z rozrządem będzie ok?
Dzięki za pomoc