Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oilstand czy jakos tak
#1
Witam
mam taki problem że po przejechaniu w ciągu 100km włącza się alarm oilstand (chyba, wyświetlacz pozostawia wiele do życzenia) na żółto i potem graficzny symbol smarowania. Co ciekawe, temperatura oleju i płynu chłodniczego jest w normie, olej w skrzyni jest bo regularnie sprawdzam. Ale na przykład jak przejadę 50km, zatrzymam się na chwile (wyłączę silnik) i znów przejadę 50 km to ten alarm się nie włącza. Tylko wtedy gdy przejadę jednym ciągiem 100km to się świeci, i zawsze jest to około 100 km.

Mógłby mi to ktoś zinterpretować.
Odpowiedz




#2
Zolta konewka to mało oleju w silniku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
Miałem podobnie u siebie... walnięty czujnik oleju w misce olejowej...
Odpowiedz
#4
(10-06-2015, 15:46)wesol napisał(a): Zolta konewka to mało oleju w silniku.

Ale ja olej dolewam regularnie i nie ma mowy żeby zabrakło, a ta żółta konewka zapala się tylko i wyłącznie jak przejadę jednym ciągiem 100 km

Napisane przez toma126 - Wczoraj 19:11
Miałem podobnie u siebie... walnięty czujnik oleju w misce olejowej...

Ciężko wymienić taki czujnik??
Odpowiedz
#5
Albo ksbloteka albo czujnik walniety. Można ew.wyłączyć ta funkcje vagiem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#6
Czujnik wymienić jest bardzo prosto, odkręcasz 3 śrubki i czujnik wyjęty.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce Big Grin
Odpowiedz




#7
(11-06-2015, 06:42)sirblob napisał(a):
(10-06-2015, 15:46)wesol napisał(a): Zolta konewka to mało oleju w silniku.

Ale ja olej dolewam regularnie i nie ma mowy żeby zabrakło, a ta żółta konewka zapala się tylko i wyłącznie jak przejadę jednym ciągiem 100 km

Napisane przez toma126 - Wczoraj 19:11
Miałem podobnie u siebie... walnięty czujnik oleju w misce olejowej...

Ciężko wymienić taki czujnik??

Tak jak napisał DDiablo... 3 śrubki i wtyczkę kabli... aaa - wcześniej spuść olej Smile... i sprawdz kable do czujnika Smile
Odpowiedz
#8
Ja się podłączę pod posta w ramach kontynuacji. Czy czujnik poziomu oleju
   
ma w sobie również czujnik temperatury oleju?
Czy czujnik temperatury oleju to zupełnie coś innego?


Odpowiedz
#9
Widzę ze jest podobny do takiego jaki ja mam w vw T4. Przyczyn moze byc wiele,w jednym busie mam niby ze jest uszkodzony ale podmieniłem na drugi i nic,to samo . Miga na żółto kontrolka przy starcie. Zrobiłem juz kilkadziesiąt tys.km i ciagle to samo. Przestałem sie przejmować. Wkleję fajna stronkę ,ale musze ja znaleść. Ten czujnik to cwana bestia i trzeba co jakiś czas otwierać klapę od silńika aby ECU wiedział ze sprawdzamy stan oleju. Tak wyczytałem jak szukałem info na jego temat. Odnośnie ostatniego postu to jest czujnik poziomu i temperatury oleju jak sie nie mylę.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Odpowiedz
#10
Tu wiecej info,tylko dobry tłumacz i wszystko mozna zrozumieć
http://www.t4-wiki.de/wiki/Geber_G266_%2...peratur%29
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości