Oilstand czy jakos tak - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY) +--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005) +---- Dział: Silnik Diesela (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Silnik-Diesela--63) +---- Wątek: Oilstand czy jakos tak (/Thread-Oilstand-czy-jakos-tak) Strony:
1
2
|
Oilstand czy jakos tak - sirblob - 10-06-2015 Witam mam taki problem że po przejechaniu w ciągu 100km włącza się alarm oilstand (chyba, wyświetlacz pozostawia wiele do życzenia) na żółto i potem graficzny symbol smarowania. Co ciekawe, temperatura oleju i płynu chłodniczego jest w normie, olej w skrzyni jest bo regularnie sprawdzam. Ale na przykład jak przejadę 50km, zatrzymam się na chwile (wyłączę silnik) i znów przejadę 50 km to ten alarm się nie włącza. Tylko wtedy gdy przejadę jednym ciągiem 100km to się świeci, i zawsze jest to około 100 km. Mógłby mi to ktoś zinterpretować. RE: Oilstand czy jakos tak - wesol - 10-06-2015 Zolta konewka to mało oleju w silniku. RE: Oilstand czy jakos tak - toma126 - 10-06-2015 Miałem podobnie u siebie... walnięty czujnik oleju w misce olejowej... RE: Oilstand czy jakos tak - sirblob - 11-06-2015 (10-06-2015, 15:46)wesol napisał(a): Zolta konewka to mało oleju w silniku. Ale ja olej dolewam regularnie i nie ma mowy żeby zabrakło, a ta żółta konewka zapala się tylko i wyłącznie jak przejadę jednym ciągiem 100 km Napisane przez toma126 - Wczoraj 19:11 Miałem podobnie u siebie... walnięty czujnik oleju w misce olejowej... Ciężko wymienić taki czujnik?? RE: Oilstand czy jakos tak - wesol - 11-06-2015 Albo ksbloteka albo czujnik walniety. Można ew.wyłączyć ta funkcje vagiem. RE: Oilstand czy jakos tak - DDiablo - 11-06-2015 Czujnik wymienić jest bardzo prosto, odkręcasz 3 śrubki i czujnik wyjęty. RE: Oilstand czy jakos tak - toma126 - 11-06-2015 (11-06-2015, 06:42)sirblob napisał(a):(10-06-2015, 15:46)wesol napisał(a): Zolta konewka to mało oleju w silniku. Tak jak napisał DDiablo... 3 śrubki i wtyczkę kabli... aaa - wcześniej spuść olej ... i sprawdz kable do czujnika RE: Oilstand czy jakos tak - UnceL - 09-12-2015 Ja się podłączę pod posta w ramach kontynuacji. Czy czujnik poziomu oleju ma w sobie również czujnik temperatury oleju? Czy czujnik temperatury oleju to zupełnie coś innego? RE: Oilstand czy jakos tak - peters - 09-12-2015 Widzę ze jest podobny do takiego jaki ja mam w vw T4. Przyczyn moze byc wiele,w jednym busie mam niby ze jest uszkodzony ale podmieniłem na drugi i nic,to samo . Miga na żółto kontrolka przy starcie. Zrobiłem juz kilkadziesiąt tys.km i ciagle to samo. Przestałem sie przejmować. Wkleję fajna stronkę ,ale musze ja znaleść. Ten czujnik to cwana bestia i trzeba co jakiś czas otwierać klapę od silńika aby ECU wiedział ze sprawdzamy stan oleju. Tak wyczytałem jak szukałem info na jego temat. Odnośnie ostatniego postu to jest czujnik poziomu i temperatury oleju jak sie nie mylę. RE: Oilstand czy jakos tak - peters - 10-12-2015 Tu wiecej info,tylko dobry tłumacz i wszystko mozna zrozumieć http://www.t4-wiki.de/wiki/Geber_G266_%28Ölstand/Öltemperatur%29 |