Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Zamek klapy - siłownik
|
10-11-2015, 22:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2015 22:22 przez mamwi.)
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Zamek klapy - siłownik
Siłownik zostaw w spokoju. Jak otwiera z kluczyka to znaczy że działa.
Mikrostyku nie da się sprawdzić inaczej. To nie potencjometr. Albo działa prawidłowo, czyli 1/0, albo nie (wszelkie spadki napięcia, brak zamknięcia obwodu po włączeniu). Znajdź wyjście z mikrostyku, jeden przewód miernika (żarówki) podłącz do niego, a drugi do masy. Po naciśnięciu włącznika miernik ma pokazać 12,5V (lub ile tam masz na akumulatorze) a żarówka normalnie (jasno) zaświecić Drugi sposób: odłącz mikrostyk z kostki, miernik przestaw na pomiar oporu (jakiś mały zakres) i podłącz go bezpośrednio do mikrostyku (bez zasilania!) jak naciśniesz mikrostk to opór ma być 0 Jak masz zdjęte poszycie z klapy to możesz jeszcze sprawdzić, czy dźwignia od klamki dokładnie naciska mikrostyk. Może być tak, że blaszka się podgięła (pękła) i nie włącza go, albo złamała się ta kołyska na klamce ale to mało prawdopodobne. Nie pamiętam, czy te mikrostyki można zamienić miejscami. Wtedy działałaby klamka ale kluczyk już nie. To chyba lepsze rozwiązanie. |
|||
Reklama
|
|||
|
10-11-2015, 22:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2015 22:38 przez andrew7800.)
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Zamek klapy - siłownik
Są dwa mikro styki. Jeden jest podwójny służy do otwierania i zamykania kluczykiem.
Drugi mikro styk jest pojedyńczy i służy do otwierania klamką klapy. Pewno musisz blaszkę bardziej odgiąć żeby klamka dobrze ją wciskała. Tu jest fotka klamki klapy ze stycznikami. Styczników nie da się zamienić miejscami ponieważ nie pasują. |
|||
10-11-2015, 23:07
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Zamek klapy - siłownik
ok... jutro z rana idę sprawdzać, patrzyć itp... kurcze mam nadzieję, że znajdę przyczynę, taka pierdułka a tak denerwuje...
|
|||
11-11-2015, 11:45
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: Zamek klapy - siłownik
Witam ponownie,
Problem rozwiązany. Z góry przepraszam, że nie posłuchałem Was. Urwany był kabelek w przelotce, żaden inny tylko ten od klamki do siłownika brązowo zielony. Ten kabelek był tak ciekawie urwany, że tylko osłona była cała a linka rozerwana, delikatnie szarpnełem i wszysko odpadło. 2 h walki i działa aż miło. Wymyśliłem, że kupię z 1,5m 7 żyłowego kabla taki jak idzie do przyczepek i poprostu wszystkie kable przelutuje od połowy słupka do połowy słupka klapy. Będzie 100% pewności na przyszłość, bo przewody są kiepskiej jakości. P.S. Przepraszam za słowo "kabel" powinno się mówić przewód Dziękuję za zainteresowanie tematem. Dla potomnych, nr części mikrostyku Gaslaxy po lifcie 7M0 962 104 (jak na zdjęciu powyżej od andrew7800) |
|||
11-11-2015, 22:40
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: Zamek klapy - siłownik
Znowu przewody w przelotce...
|
|||
28-05-2016, 06:22
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: Zamek klapy - siłownik
odswieze temat, u mnie mikrostyk dziala poprawnie tylko ze lata sobie luzno pod podszyciem klapy , a ktos przyspawal kawalek drutu do zamka i klamka otwiera zamek mechaniczne, po zamknieciu auta klape i tak mozna otworzyc. pytanie w ktorym miejscu ma byc zamontowany ten styk bo nie widze tam miejsca dla niego, chce odciac ten kawalek drutu i zamontowac mikrostyk ale niewiem gdzie on ma byc.
|
|||
28-05-2016, 19:56
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: Zamek klapy - siłownik
Witam.
A jaki problem podejrzeć sobie na zdjęciu w necie: http://allegro.pl/vw-seat-alhambra-shara...12565.html - jeśli chodzi o zamek; http://imged.pl/wkladka-klapy-tylnej-kla...47694.html - jeśli chodzi o klamkę. Pozdrawiam |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|