Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Porada jest w dziale diagnostycznym. np 004 to sprawdzenie kąta synchronizacji czyli jak jest ustawiony rozrzad. Sprawdzajac np przy odpalaniu jakie masz obroty walu korbowego bedzie wiadomo czy akumulator jest lichy czy rozrusznik dretwy itd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
grupe 004 masz sprawdzac na odpalonym silniku a krecisz by sprawdzic obroty przy jakich zaczyna palic. Ponizej 250 sa problemy z odpalaniem no tak jak beda gdzies 220 lub mniej. Ale jak podajesz ze aku masz wyladowany czy lichy to od tego musisz zaczac. Automaty maja mocniejsze rozruszniki cos kolo 2000 wat czy nawet 2200 wiec tu pradu musisz miec troche w zapasie. Pompe tandemowa zostaw w spokoju. Nie siada za czesto. Ne ma opcji by ktos ci podawal zywotnosc elementow na przelot czy wiek. u jednego siadzie przy 5 latach i 100 tys km a u drugiego po 700 tys i 12 latach a u trzeciego bedzie jeszcze ori latac po 15 latach.
Pompe masz elektryczna w baku, potem tandemowa na walku i potem pompowtryski. Przyczyn moze byc jeszcze duzo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
15-03-2015, 21:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-03-2015, 21:18 przez wesol.)
tak odpalic powinien. To pompa ktora daje cisnienie zaledwie od 3 czy nawet 2 barów do max 8. chyba z emasz gdzies nieszczelnosc ale to zalezy gdzie, w ktorym miejscu.
Jelsi obroty pryz kreceniu masz 200 czy 220 to ECM nie pozwoli na podanie paliwa i mozesz tak sobie korbowac i korbowac. Nie nie stary ursus.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie wiem co to znaczy kreci jak glupi. potrzebuje namacalnie ze kreci 280 obr/min. Rozrusznik to silnik podwojny cyzli jakby dwa silniki elketryczne w jednym . Wystarczy ze jedna szczotka sie zawiesi i masz polowe mocy rozrusznika i sie nie kapniesz odrazu.
Watpie by pompa tandemowa padla tak ze nic nie bedzie podawac paliwa nawet na jalowych obrotach. To co podalem to sa wartosci dla silnika pracujacego na jalowych i na max obciazeniu. Przy odpalaniu to szczykawa podajac powinien odpalc. Rozumiem ze wyciekow ropy nie masz bo bys pisal. Spróbuj odpalic na tego "plaka" albo mozesz tez podac gz LPG z jakiego palnika w dolot to tez powinien odpalic. Jelsi zgada i odpali to bedziemy myslec co jest przyczyną. Narazie nie wiem i sie domyslam bo dziwne by tak nagle przestal palic. Wrociles do domu i juz nie odpaliles?? Cos bylo grzebane przy aucie. Chyba pytales o przestawiony rozrzad ale ot tak sie przestawil sam?? Owszm mogl sie sciac klin na kole zebatym na wale i tez bedziesz korbowal.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
obroty powiedzmy ze sa okej.
Napewno nie ma bledu walka rozrzadu?? Moze jednak problem z rozrzadem z klinem na kole na wale. Mysle ze jeszcze powinienes sporbowac podac wiecej tego samostartu albo gazu LPG w dolot by zaskoczył na tyle by zaczął chodzic.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.