Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
przy majstrowaniu przy piecu dosc czesto potym jest piecyk zapowietrozny i wywala wlansie blad przegrzania. No chyba ze nie ma cyrkulacji ciecyz z powodu wadliwej pompki ewentualnie dziabniety ktorys czujnik temperatury. Dlatego prosilem o podanie wartosci z tych czujniow. w blokach pieca masz temp: na czujniku plomienia na czujniku cieczy wejsciowej i czujniku cieczy wyjsciowej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
Tak jak piszesz, być moze ma problem z czujnikiem, pompką lub ze sterownikiem, oby nie z uszczelką pod głowicą i spalinami w układzie chłodzenia.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
20-03-2015, 21:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-03-2015, 21:16 przez Hubert111.)
Panowie po usunięciu błedu zrobiłem trase ok.40km, zgasiłem auto i dogrzewacz włączył sie na jakas minute. Temperatura na zewnatrz ok. 6 stopni a auto w pelni nagrzane.
Czyli jakiś czujnik temperatury?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jesli dobrze zrozumialem to zgasiles auto i dogrzewacz sie wlaczyl na minute?? Raczje wylaczal sie okolo 2 minut stopniowo co?? Co rozumiesz prze zokreslenie "auto w pelni nagrzane"??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Moze i 2 minuty, nie wiem nie sprawdzalem, natomiast chodził jednostajnie nie stopniowo. Auto bylo zgaszone po 40km wiec 90stopni na piecu musialo byc.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
No to nastepnym razem podepnij vaga i sprawdz czy bylo te 90 stopni na piecu to sie zdziwisz. Piec wylacza sie etapami po wyciagnieciu kluczyka bo wypala paliwo w palenisku czyli wychladzanie tez jest. potem juz ledwo ledwo poswistuje na sam koniec.
To ze na szafie jest 90 stopni nie swiadczy o ty ze plyn chlodzacy ma idealnie 90 stopni bo moze miec i 78 i moze meic 99 stopni a wskazowka bedzie idealnie na 90 stala jak wryta. Poza tym temperatura cieczy nie jest taka sama w calym ukladzie. Inna na rurkach inna na piecu inna na wyjsiu z glowicy itd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2017
Reputacja:
0
19-12-2017, 20:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-12-2017, 20:14 przez sasquach.)
Witam
Dałem dla elektryka zrobić naprawic webasto. Posiadam postojowe i na pilota Zrobił koszt 500 zł Pojeździlem i zaczął szwankowac. Włącza się i wyłącza Okazało się że pompka obiegu padła. Zrobił regenerację za 120 (działa do dziś). Przyszedłem odebrać działało. Po 15 minutach przestało Wróciłem do niego podłączyl pod kompa i stwierdził że przegrzanie i trzeba na nowo. Powiedział że albo wentylator albo sterownik Wiem że z czymś nie mógł się połączyć bo nic nie pokazało oprócz przegrzania.
jak wyjechałem od niego radio nie działało. Miałem podłączone żółty z czerwonym itd Teraz jest czerwony z czerwonym i działa Muszę sprawdzić czy odwrotnie zadziała. Zwróciłem uwagę że jak otwieram auto z pilota to jest ok światła mrygaja ale jak zamkne to auto się zamknie światła Nie reagują i nie pali się światełko w drzwiach.
Moje pytanie czy ten elektryk coś zepsuł i czy te radio jak i pilot miałoby coś wspólnego? Czy wyciągnięcie pompki mogło coś uszkodzić w instalacji przez elektryka? Czy przy wyciągnięcie tej pompki wskazane jest odłączenie akumulatora? Czy wyciągnięcie pompki wymaga wyjecia listwy do filtra (w podszybiu)oraz ściągnięcia rury idącej do filtra powietrza ( rura co jest podłączona do czarnej skrzynki po lewej stronie)? Ponieważ po wyjechaniu od elektryka ona wypadła gdzie jest na Obrączke która trzeba mocno ścisnac
kombinerkami żeby wyjąć bądź nasadzic?
Co ja mam teraz zrobić bo zgłupialem?
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
20-12-2017, 00:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-12-2017, 00:37 przez Stefano.)
(19-12-2017, 20:09)sasquach napisał(a): Witam
Dałem dla elektryka zrobić naprawic webasto. Posiadam postojowe i na pilota Zrobił koszt 500 zł Pojeździlem i zaczął szwankowac. Włącza się i wyłącza Okazało się że pompka obiegu padła. Zrobił regenerację za 120 (działa do dziś). Przyszedłem odebrać działało. Po 15 minutach przestało Wróciłem do niego podłączyl pod kompa i stwierdził że przegrzanie i trzeba na nowo. Powiedział że albo wentylator albo sterownik Wiem że z czymś nie mógł się połączyć bo nic nie pokazało oprócz przegrzania.
jak wyjechałem od niego radio nie działało. Miałem podłączone żółty z czerwonym itd Teraz jest czerwony z czerwonym i działa Muszę sprawdzić czy odwrotnie zadziała. Zwróciłem uwagę że jak otwieram auto z pilota to jest ok światła mrygaja ale jak zamkne to auto się zamknie światła Nie reagują i nie pali się światełko w drzwiach.
Moje pytanie czy ten elektryk coś zepsuł i czy te radio jak i pilot miałoby coś wspólnego? Czy wyciągnięcie pompki mogło coś uszkodzić w instalacji przez elektryka? Czy przy wyciągnięcie tej pompki wskazane jest odłączenie akumulatora? Czy wyciągnięcie pompki wymaga wyjecia listwy do filtra (w podszybiu)oraz ściągnięcia rury idącej do filtra powietrza ( rura co jest podłączona do czarnej skrzynki po lewej stronie)? Ponieważ po wyjechaniu od elektryka ona wypadła gdzie jest na Obrączke która trzeba mocno ścisnac
kombinerkami żeby wyjąć bądź nasadzic?
Co ja mam teraz zrobić bo zgłupialem?
Wyjęcie, czy wymiana pompki płynu wymaga zdemontowania rynny pod wycieraczkami, zrzucenia rury ciśnieniowej z EGRu, /bez kombinerek - wysuwa sie tylko zabezpieczenie/, a rury ssącej z filtra nie trzeba demontować. Najlepiej jeszcze zrzucić grubszy wężyk podciśnieniwy z pompy Vacum, bo jest podatny na uszkodzenia przy tej wrednej robocie.
Akumulatora nie odłączamy.
Pilot sterujacy ogrzewanie postojowe, nie ma wpływu na radio, czy kierunkowskazy.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2017
Reputacja:
0
20-12-2017, 06:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-12-2017, 06:30 przez sasquach.)
Owszem Ale wyjeżdżając od elektryka radio nie działało Poczułem lekki swąd. Webasto podzialalo z 10 minut po regeneracji pompki, dlatego zapytałem czy on mógł to zepsuć a co do rury to wracałem i wypadła a auto brak mocy I czy ta rura ot tak sobie mogłaby wypaść? Zapłaciłem tyle kasy a tu takie cuda
O akumulator zapytałem ponieważ zegary były skasowane i to mnie zdziwiło