03-02-2016, 07:31
Kolego wesol
Ten grzybek to nic innego jak zawór o którym wspominałem wcześniej.
Co do ciśnienia, to rzeczywiście w zimnym niepracującym układzie, jest ono niewielkie, zatem tak jak napisałeś słychać tylko niewielkie psyknięcie.
Natomiast wytwarza się ono gdy ciecz zostanie podgrzana co jest zjawiskiem normalnym (jak w maszynie parowej).
Wzrost ciśnienia w zamkniętym układzie wodnym powoduje, temperatura wrzenia cieczy się również zwiększa (ciśnienie pary musi przezwyciężyć zwiększone ciśnienie w układzie). I jest to zjawisko korzystne.
Ja rozumiem, że u innych przyczyną mogła być UPG, natomiast w moim przypadku było to coś innego (co opisałem kilka postów wyżej). Żaden objaw nie wskazywał na UPG.
Jeszcze jedna uwaga: Jeśli byście kupowali króćce, korki czy węże to kupujcie tylko oryginalne VAG. Na zamienniki nie warto marnować dodatkowych pieniędzy.
Ten grzybek to nic innego jak zawór o którym wspominałem wcześniej.
Co do ciśnienia, to rzeczywiście w zimnym niepracującym układzie, jest ono niewielkie, zatem tak jak napisałeś słychać tylko niewielkie psyknięcie.
Natomiast wytwarza się ono gdy ciecz zostanie podgrzana co jest zjawiskiem normalnym (jak w maszynie parowej).
Wzrost ciśnienia w zamkniętym układzie wodnym powoduje, temperatura wrzenia cieczy się również zwiększa (ciśnienie pary musi przezwyciężyć zwiększone ciśnienie w układzie). I jest to zjawisko korzystne.
Ja rozumiem, że u innych przyczyną mogła być UPG, natomiast w moim przypadku było to coś innego (co opisałem kilka postów wyżej). Żaden objaw nie wskazywał na UPG.
Jeszcze jedna uwaga: Jeśli byście kupowali króćce, korki czy węże to kupujcie tylko oryginalne VAG. Na zamienniki nie warto marnować dodatkowych pieniędzy.