02-02-2016, 19:39
W każdym korku znajdują się dwa zawory.
Jeden to zawór podciśnieniowy, który ma za zadanie zbyt małe ciśnienie układu chłodzenie względem tego atmosferycznego
Natomiast drugi to zawór nadciśnieniowy, który z kolei ma za zadanie nie dopuścić do nadmiernego wzrostu ciśnienia w układzie i w Alhambrze jest ustawiony na ok 1.5 bara Według specyfikacji producenta powinien się otworzyć przy ciśnieniu maksymalnie 1.6 bara. Jeśli ciśnienie to jest większe to oznacza, że zawór niesprawny i korek do wyrzucenia.
Co do różnych ciśnień to w grupie VAG jest dosyć wąska tolerancja (jeśli chodzi o diesle z roczników 1992 wzwyż) i wynosi ok 1.5 +/- 0.1 bara.
Na razie po dwóch tygodniach spokój.
Mam nadzieję, że na długo.
Jeden to zawór podciśnieniowy, który ma za zadanie zbyt małe ciśnienie układu chłodzenie względem tego atmosferycznego
Natomiast drugi to zawór nadciśnieniowy, który z kolei ma za zadanie nie dopuścić do nadmiernego wzrostu ciśnienia w układzie i w Alhambrze jest ustawiony na ok 1.5 bara Według specyfikacji producenta powinien się otworzyć przy ciśnieniu maksymalnie 1.6 bara. Jeśli ciśnienie to jest większe to oznacza, że zawór niesprawny i korek do wyrzucenia.
Co do różnych ciśnień to w grupie VAG jest dosyć wąska tolerancja (jeśli chodzi o diesle z roczników 1992 wzwyż) i wynosi ok 1.5 +/- 0.1 bara.
Na razie po dwóch tygodniach spokój.
Mam nadzieję, że na długo.