16-02-2015, 08:46
Widzę że i na tym forum ludzie leczą kompleksy.
Sigma, tak serio to z czym masz problem? Masz jakiegoś szrota do sprzedania i się pienisz że kliencie są wymagający?
Czerwona Alhambra, którą oglądałem była "taka sobie". Jeden przedni błotnik lakierowany, maska była zdejmowana, tylny prawy błotnik lakierowany+trochę szpachli, 3 elementy do lakierowania z powodu rdzy: Dół klapy i oba tylne błotniki na dole. Dodatkowo auto nie jechało więcej jak ok.100km/h. Pedał w podłogę i nic...
4x4 sprawdzałem na podnośniku - odpalenie auta, jedynka i jedzie, potem ręczny. Tylne koła się zablokowały a auto nie zgasło. Potem na szutrze ostrzej ruszyłem do przodu a 30m dalej skręciłem w lewo i słyszę szuranie opon z tyłu... Za chwilę ustało. Stanąłem na skrzyżowaniu, skręt w lewo i znowu szuranie tylnych opon... Coś chyba jest nie tak
Sigma, tak serio to z czym masz problem? Masz jakiegoś szrota do sprzedania i się pienisz że kliencie są wymagający?
Czerwona Alhambra, którą oglądałem była "taka sobie". Jeden przedni błotnik lakierowany, maska była zdejmowana, tylny prawy błotnik lakierowany+trochę szpachli, 3 elementy do lakierowania z powodu rdzy: Dół klapy i oba tylne błotniki na dole. Dodatkowo auto nie jechało więcej jak ok.100km/h. Pedał w podłogę i nic...
4x4 sprawdzałem na podnośniku - odpalenie auta, jedynka i jedzie, potem ręczny. Tylne koła się zablokowały a auto nie zgasło. Potem na szutrze ostrzej ruszyłem do przodu a 30m dalej skręciłem w lewo i słyszę szuranie opon z tyłu... Za chwilę ustało. Stanąłem na skrzyżowaniu, skręt w lewo i znowu szuranie tylnych opon... Coś chyba jest nie tak