04-02-2015, 19:05
90% SGA pod lawetą to przed lifty 110km,
90 nie daje rady, a po lifty to już chyba za delikatne są,
a jeszcze pytałeś o różnicę w spalaniu na pusto, a z ładunkiem o u mnie rekord w trasie bez przyczepy to 7,6l natomiast normalne średnie to 8-9 a z lawetą 9-11 zależnie jak mi się śpieszy, więc drastycznych różnic nie ma
wspominałeś o 4x4, ja bym odpuścił, niewygodny, trzęsie, czuć każda koleinę, no i żre jak smok miałem terrano 2.7 tdi to z ładunkiem ładowało 15 litrów, fakt że uciąg miało jak cholera, mozna na luzie zapiąć lawete na 2 auta, no i serwisowanie drogie jak cholera
z drugiej stronu kumpel juz 9 lat tłucze fronterę 2.2 16V z gazem i większych awarii nie miał a spalanie na poziomie 13 l lpg w trasie z przyczepa jest osiągalne w tym aucie
espace kiedyś miałem 2.0 to grzało się jak cholera no i fakt faktem, ze diesl mniej czuje ciężar, ma inny moment i wszystko w temacie, nie musisz go kręcić tak wysoko jak Pb
90 nie daje rady, a po lifty to już chyba za delikatne są,
a jeszcze pytałeś o różnicę w spalaniu na pusto, a z ładunkiem o u mnie rekord w trasie bez przyczepy to 7,6l natomiast normalne średnie to 8-9 a z lawetą 9-11 zależnie jak mi się śpieszy, więc drastycznych różnic nie ma
wspominałeś o 4x4, ja bym odpuścił, niewygodny, trzęsie, czuć każda koleinę, no i żre jak smok miałem terrano 2.7 tdi to z ładunkiem ładowało 15 litrów, fakt że uciąg miało jak cholera, mozna na luzie zapiąć lawete na 2 auta, no i serwisowanie drogie jak cholera
z drugiej stronu kumpel juz 9 lat tłucze fronterę 2.2 16V z gazem i większych awarii nie miał a spalanie na poziomie 13 l lpg w trasie z przyczepa jest osiągalne w tym aucie
espace kiedyś miałem 2.0 to grzało się jak cholera no i fakt faktem, ze diesl mniej czuje ciężar, ma inny moment i wszystko w temacie, nie musisz go kręcić tak wysoko jak Pb