Ocena wątku:
Bezpieczne auto pod przyczepę 1,3 tony
04-02-2015, 13:02
Post: #1
Bezpieczne auto pod przyczepę 1,3 tony
Witka,
To mój pierwszy post na forum, więc dzień dobry wszystkim miłośnikom dużych aut Smile

Podobnych tematów jest kilka pewnie ale nie do końca takich jak mój Smile

Potrzebuję auta gabarytów Sharana obecnie mam stare Espace III 2.0 8V.
Auto spełnia moje oczekiwania w 90%. Ale te 10% decyduje o tym że muszę go sprzedać. Plusy to bezawaryjność, przestronność, tanie części, prosta konstrukcja. Niestety - jest za słaby do ciągnięcia przyczepy do Chorwacji. Dodam że jest to jazda w górach.

Ciągle myślę o Sharanie/Alhambrze/Galaxy. Pogodziłem się już z prawkiem E oraz viatolem - chociaż NIKT nie potrafi powiedzieć jaki jest koszt pojechania z takim czymś z Wawy na Mazury lub z Wawy do Gdańska.

Zastanawiam się nad TDI 116KM lub 2.8.
Sądzę że 4x4 to przydatna opcja przy wyciąganiu łodzi z przyczepą z wody.
Kompletnie nie znam się na automatach VAG.

Benzynę bym od raza zagazował i domyślam się że z przyczepą spali 20litrów LPG na 100 jadąc do Cro.

Nie wiem jak diesel się poci z przyczepą? Czy też spala 50% więcej? Mówi sie że "diesel nie czuje obciążenia" - NIGDY nie miałem diesla.

Na co dzień też bym wolał spalanie mniejsze bo sporo jeżdżę.

Czy szanowni koledzy pomogą w doborze?
Pozdrawiam serdecznie!
Reklama

04-02-2015, 14:50
Post: #2
Tongue RE: Bezpieczne auto pod przyczepę 1,3 tony
Może jeszcze dodam że chętnie bym wydał bliżej 20tys zł niż bliżej 30tys zł Big Grin
04-02-2015, 16:08
Post: #3
RE: Bezpieczne auto pod przyczepę 1,3 tony
Witaj kolego ja jeżdżę z lawetą dmc 2000kg,
auto jest stabilne wygodne, jak trzeba to na "autobahnie" pojedzie przez 300km 140km/h Smile
co do opłat to jadąć z Wrześni do Warszawy ( i z powrotem) autostradą zżera z konta ok 150zł
jadąc starą trasą do Łodzi i z powrotem wystarczy chyba ok. 26zł
tak, że temat do strawienia