Liczba postów: 20
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Swiece nowe.wtryski- nie wiem.Wszystkiego na raz nie sprawdze i nie zrobie.Nie mam czasu ani warunków.Pseudo mechanikom czy tkz.wymieniaczom nie mam zamiaru płacić.Sprawdzę rozrusznik (to faktycznie może być jedna z przyczyn, auto stare i nikt tam pewnie nie patrzył) i układ paliwowy , ale po kolei.Jak do czegoś dojdę to napisze.
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
1
objawy wskazują na pompę na rozgrzanym nie utrzymuje ciśnienia i maszyna ciężko rozpala koszt reg ok 500 stówek mój kolega ma przelatane ponad 500 tysięcy i jemu śmiga aż miło z tym ze on długie trasy śmiga pozdr
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Jaro, wszystko się zgadza. Objawy wskazują. Miałem te same objawy. Ale przyznasz, że łatwiej odkręcić trzy śruby i sprawdzić rozrusznik – ewentualna naprawa to z 50 dych, jak od razu wymieniać pompę za 500
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Ciesze się że jestem na takim forum gdzie chcą pomóc a nie idą po najmniejszej linij oporu
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Mam świadomość ,że zdegustuje wszystkich użytkowników którzy nie uznają drogi na skróty przy naprawach.Oszukiwacz temperatury ,który zamontowałem zdał egzamin w 100%.Auto zimne czy gorące odpala bez żadnych problemów.Grzanie świec i ssanie trwa raptem 10s.Do lata przejezdżę,a póżniej cos podłubie tak jak ma być.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Miałem tak zrobione w polo AEF i golfie AHF 110 KM.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.