03-10-2019, 23:19
Dzięki Piteros1 za wskazówki mam nadzieję że mi się przydadzą jak będę podpinał ten przewód wentylatora kabiny.
Napotkałem następny problem, piec pracuje przez chwilę i się wyłącza bo się przegrzewa, brak obiegu płynu bo rurki są zimne. Prawdopodobnie trzyma termostat na trójniku za silnikiem co się otwiera wtedy kiedy silnik złapie temperaturę i puszcza na tylną nagrzewnicę.
Pytanie czy wy w dieselu macie też taki termostat?
Jeśli tak to trzeba go usunąć?
Napotkałem następny problem, piec pracuje przez chwilę i się wyłącza bo się przegrzewa, brak obiegu płynu bo rurki są zimne. Prawdopodobnie trzyma termostat na trójniku za silnikiem co się otwiera wtedy kiedy silnik złapie temperaturę i puszcza na tylną nagrzewnicę.
Pytanie czy wy w dieselu macie też taki termostat?
Jeśli tak to trzeba go usunąć?