Ocena wątku:
czy to głowica???
19-12-2014, 21:35
Post: #31
RE: czy to głowica???
To bardzo mało przecież. Odliczając ciśnienie atmosferyczne to okolice pół bara. To się nnawet zgadza jak ktoś odrobinę czai jak to jest przy ciśnieniu np 2 barów.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Reklama

20-12-2014, 23:08 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-12-2014 00:57 przez smok_wawelski.)
Post: #32
RE: czy to głowica???
Spokojnie się podniesie ciśnienie w układzie to norma, ale oczywiście niezbyt wysokie. Przewody układu chłodzącego też się rozciagają pod wpływem temperatury, chociaż są "zbrojone szmatą".Tongue
Ale każdy wie swoje... Dalsza dyskusja jest bezowocna.

Spróbuję ją zakończyć tak:


Maska w Ursusie była, jak nauka chciała,
Montowana na zawiasach - tak teoria kazała.

Ale jak się zawiasy na polu się łamały
To praktyczne chłopskie ręce na drut je zamieniały.

Co kostuktor zchrzanił - zreperował wiejski chwat!
Taki drut w Ursusa masce wytrzyma ze 30 lat!

I teraz co jest lepsze? Zadam Wam pytanie.
Oryginalne zawiasy, czy też drutowanie?

He he he...Twórczość własna na potrzeby chwili Big Grin
21-12-2014, 09:08
Post: #33
RE: czy to głowica???
Wczoraj czyli w sobote bylem w Szczecinie. Musialem podjechac po felgi bo si eumuwilem z gosciem. Oczewiscie zakupyw auchanie itd. Troszke padalo wiece nie cisnalem jakos specjalnei ale pod 180-190 lecialem. Po powrocie pod domem odkrecam korek i oto nagranie:




Widac ze odrobine sie podniusl poziom plynu- nie wiem moze nawet i 5 mm. Słychac takie psztykniecie jak delikatne cisnienie uchodzi. JEsli ktos chce to moze przyjechac i mozemy porobic testy. Stawiam Iwana pieszochodzca jak ktos przyjedzie i swierdzi inaczej. Mozemy nawet podmienia ckorki czy co tam kto sobie rzyczy. Czerwony Iwan czeka.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
21-12-2014, 22:13 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-12-2014 22:15 przez wesol.)
Post: #34
RE: czy to głowica???
i jeszcze dzisiaj przy spotkaniu z kolegą Pawłem ze Stargardu pokazywalem filmik i sprawdzalismy umnie w golfie cisnienie i u niego. Generalnie mamy auta o tej samej mocy mniejwiecej i robilismy proby na drodze i wychodzi na to ze ida łeb w łeb. Potem po powrocie zrobilismy test ukladów chlodzenia i pokazalem mu filmik i mowi ze normalny objaw. Sam stwierdzil ze gejzery nie sa dopuszczalne.
Wszyscy koledzy tu co maja przynajmniej tdiki na pokladzie tez maja gejzery przy odkreceniu korka??



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
21-12-2014, 23:45
Post: #35
RE: czy to głowica???
Juz wcześniej pisałem, że płyn może się odrobinę podnieść, ale napewno nie może się przelewać przez korek. Nie ma co się spierać Smile gejzer spod korka oznacza początek niedomagania układu chłodzenia, silnika



seat alhambra 1,8T




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czy to UPG/uszczelka pod głowicą? - objawy/problemy/rozwiązania itp. - temat zbiorczy marecki_name 262 41,788 30-10-2022 12:28
Ostatni post: wesol
  Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania marecki_name 22 13,929 22-03-2014 14:28
Ostatni post: kaskader

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name