Liczba postów: 367
Liczba wątków: 42
Dołączył: May 2010
Reputacja:
5
witam...
prosiłbym o porady pozbywania się małych gniazd korozji na nadwoziu...
- jakie są najlepsze sposoby usuwania i co stosować ???
- gdzie najczęściej w SGA wychodzi "rdza" ???
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 8
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
0
Ja mam srebrnego MK.I Wszelkie odpryski,miejsca gdzie pojawia się rdza(po jej usunięciu)pokrywam srebrnym hameraitem.Nie wygląda to idealnie,ale jest zabezpieczone i nie rzuca się w oczy.
Grzegorz
Liczba postów: 63
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
0
W roczniku 2001 już rdza?? Przecież Sharany po 2000 roku były już cynkowane. Toż to musi być auto albo powypadkowe, albo bardzo zaniedbane, albo w ogóle nie garażowane? W moim 1999 nie ma żadnych ognisk rdzy. A miałem zmieniać na nowszy model.
VW Sharan Family '99 2.0 ADY - no lpg
Raczej ostrożny rozmówca
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
Najpierw oczyścić rdze (dokładnie) jezeli jest dosyć ostry dołek po szlifowaniu (czyszczeniu) trzeba poszpachlować następnie podkład i kolor . I przedewszystkim konserwacja środkiem do profili zamknietych czyli we wszystkie te miejsca gdzie słoneczko nie dochodzi . czyli drzwi od środka progi błotniki przednie tylne naprawde to dużo daje . Najważniejsze żeby nie było zapóźno bo jeżeli rdza jest już widoczna od środka elementu to już będzie wychodziła co jakiś czas
Liczba postów: 474
Liczba wątków: 34
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Swoje samochody zalewam olejem przepracowanym.
Robię to tak że podpinam pod kompresor szpryce z zbiornikiem w którą olej nalewam i pod ciśnieniem wale ile wlezie aż zacznie się wylewać.
Taki zabieg robię raz do roku,naprawdę pomaga.
Olejem zalewam drzwi progi ,nadkola,klape tylnią i wszędzie tam gdzie mogę podejść.
Jedyny minus takiego zalewania jest to że przez kilka dni wokół samochodu są plamy oleju.