Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Lakierowanie, zaprawki - porady - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005)
+---- Dział: Ogólno techniczny (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Og%C3%B3lno-techniczny)
+---- Wątek: Lakierowanie, zaprawki - porady (/Thread-Lakierowanie-zaprawki-porady)



Lakierowanie, zaprawki - porady - sharanista - 02-07-2011

witam...
prosiłbym o porady pozbywania się małych gniazd korozji na nadwoziu...
- jakie są najlepsze sposoby usuwania i co stosować ???
- gdzie najczęściej w SGA wychodzi "rdza" ???


RE: Lakierowanie, zaprawki - porady - grzegorz79 - 02-07-2011

Ja mam srebrnego MK.I Wszelkie odpryski,miejsca gdzie pojawia się rdza(po jej usunięciu)pokrywam srebrnym hameraitem.Nie wygląda to idealnie,ale jest zabezpieczone i nie rzuca się w oczy.




RE: Lakierowanie, zaprawki - porady - marcinb7 - 02-07-2011

W roczniku 2001 już rdza?? Przecież Sharany po 2000 roku były już cynkowane. Toż to musi być auto albo powypadkowe, albo bardzo zaniedbane, albo w ogóle nie garażowane? W moim 1999 nie ma żadnych ognisk rdzy. A miałem zmieniać na nowszy model.


RE: Lakierowanie, zaprawki - porady - Krzemien - 02-07-2011

Najpierw oczyścić rdze (dokładnie) jezeli jest dosyć ostry dołek po szlifowaniu (czyszczeniu) trzeba poszpachlować następnie podkład i kolor . I przedewszystkim konserwacja środkiem do profili zamknietych czyli we wszystkie te miejsca gdzie słoneczko nie dochodzi . czyli drzwi od środka progi błotniki przednie tylne naprawde to dużo daje . Najważniejsze żeby nie było zapóźno bo jeżeli rdza jest już widoczna od środka elementu to już będzie wychodziła co jakiś czas


RE: Lakierowanie, zaprawki - porady - Jabol - 03-07-2011

Swoje samochody zalewam olejem przepracowanym.
Robię to tak że podpinam pod kompresor szpryce z zbiornikiem w którą olej nalewam i pod ciśnieniem wale ile wlezie aż zacznie się wylewać.
Taki zabieg robię raz do roku,naprawdę pomaga.
Olejem zalewam drzwi progi ,nadkola,klape tylnią i wszędzie tam gdzie mogę podejść.
Jedyny minus takiego zalewania jest to że przez kilka dni wokół samochodu są plamy oleju.