Pany temat powoli zchodiz na psy. KAzdy wyrazil swoje opinie. Wszlkie kłutnie beda stosownie ocenione. Temat jest o tym czy jeden V6 czy drugi V6. Zasugerowalem raczej inny silnik kilku tez tak samo i na tym poprzestańmy. Napisalem tylko zeby sie nie jarac tym pseldo wynikiem co podaj eproducent bo naprawde ciezko o zdrowa jednostke ktora pokaze i tak zamiast 174KM okolo 150 KM i tak samo w nowszym zamiast 204 pokaze moze ze 180KM. TO normlane w tych motorach. Nie powiem ida te motorki jako tako ale ja lubie jak ciagnie z dolu i dlugo bez zmiany biegu. W swoim zadzialam jeszcze z pompkami to w razie co zapraszam na jazde próbna to przekonacie sie jak majtki sciaga z tyłka juz od 2400 obr ostro masuje plecy.
Nie oszukujmy sie ale silniki uturbione to przyszlosc ktora juz nadeszla. Czasy wolnosacych 3, 4 czy 5 litrowych motorów odeszly w niepamiec.
Dodam jeszcze ze prze łapki przeszlo juz sporo roznych aut. Dostaje jakiegos diesla i mobe dlubac bez problemu, problem rozwiaze czy to bedzie vag opel czy cos innego. Jak ktos mi podstawia benyzne to dostaje bialej goraczki i szukam tylko wymówki by sie z tego auta wykrecić. Wbrew pozorom osobiscie stwierdzam z ediesla mi sie latwiej naprawia jak benzyne.
Nie oszukujmy sie ale silniki uturbione to przyszlosc ktora juz nadeszla. Czasy wolnosacych 3, 4 czy 5 litrowych motorów odeszly w niepamiec.
Dodam jeszcze ze prze łapki przeszlo juz sporo roznych aut. Dostaje jakiegos diesla i mobe dlubac bez problemu, problem rozwiaze czy to bedzie vag opel czy cos innego. Jak ktos mi podstawia benyzne to dostaje bialej goraczki i szukam tylko wymówki by sie z tego auta wykrecić. Wbrew pozorom osobiscie stwierdzam z ediesla mi sie latwiej naprawia jak benzyne.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.