Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
0
20-09-2014, 17:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-09-2014, 17:38 przez gibaj.)
ja bym wymienił koniecznie wszystkie filtry na początek
spróbuj nalać jakiegoś specyfiku do czyszczenia wtrysków
ale mogą to byc wtryski
aha świece dobre? a czujnik temp niebieski jest ok? przyczyn może być wiele
niezależnie od temperatury na dworze kopci?
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
21-09-2014, 07:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-09-2014, 07:14 przez raventes.)
Na filtrach ma przejechane jakieś 6 tys km, zresztą przed ich wymianą było to samo. Znając moje szczęście to zapewne jest tak jak pisze wesol - pompki, więc sprawa musi dłuuugo poczekać z powodu braku funduszy.
Świece nie były sprawdzane, ale przy letniej temperaturze jaka była one nie mają znaczenia a kopcił tak samo. Czujnik nie był sprawdzany. Jak można tego dokonać? Troche boję się lania jakichkolwiek specyfików.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
0
21-09-2014, 09:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-09-2014, 09:47 przez gibaj.)
Lej śmiało
Kupuję zawsze diesle i leję
Czujnik można sprawdzić vag-iem
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
Dostępu do vaga nie mam i nie zanosi się na to żebym miał. Czy można inaczej sprawdzić ten czujnik? Jak ten czujnik w ogóle się dokładnie nazywa i gdzie go szukać? Mechanik z pewnością to wie, ale ja pytam z czystej laickiej ciekawości. Przed zimą będę zamawiać olej bo będzie zmieniany, wtedy zamówię również AMSOIL Diesel Injector Clean - podobno super środek do PD i zobaczymy czy to coś zmieni.
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Jeden masz pod pompą vacum chyb dawa piny ? mówię tak bo w auy tak jest a ty masz asz ale tam msza jeden,sprawdz jeszcze na włężach od chłodnicy czy tam coś znajdziesz ten z 4-oma pinami.
Temp na wskazniku ci nie faluje????
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
Nic nie faluje. Powiem niech sprawdzą ten czujnik jak będę na zimówki zmieniać, ale jakoś nie wierze że to jego sprawka.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
22-09-2014, 08:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2014, 08:13 przez wesol.)
ehh. Diesel to nei benzyna co juz powtarzalem nie raz wiec troszke inne zasady tu panuja. Wiecej paliwa to wyzsze obroty wiec o dymieniu z tego powodu nie ma mowy. Poza tym czujnik temperatury cieczy chlodzacej ma znaczenie ale przy odpalaniu czyli przy ustaleniu dawki startowej nie dawkowania pozniejszego. Predzej juz czujnik temperatury ale ropy ktory ma dosc duze znaczenie. Tu tak jak pisalem nie szukajcie raczje problemu w czujnikach i dalsze gdybania to sa naprawde bezsensowne bez diagnozy vagiem. Nie ma vaga nie ma rozmowy.
NAwet pryzczyna moze byc jakis problem z EGRem bo cos mi sie wydaje ze wlasciciel tego auta nie butuje furmanki mocno co nie?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
22-09-2014, 08:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2014, 08:24 przez raventes.)
Dobrze Ci się wydaje wesol - musi być naprawdę święto w rodzinie żeby sharan został przebutowany co się zdarza niezwykle rzadko. Problem z EGRem też bym wykluczył - 4 dni temu został założony nowy ponieważ na starym był znaczny wyciek oleju w standardowym dla nich miejscu. To jednak nic nie zmieniło odnośnie dymienia.