Liczba postów: 239
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
1
Kolego jak zaworek tyka to dobrze znaczy że pracuje
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2014
Reputacja:
0
kolego ale jest problem że nie działa mi turbo :/ u ciebie też tak jest z tą masa na tej brązowej wtyczce? I czy ona jest podpięta pod ten zaworek co na zdjęciu?
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2014
Reputacja:
0
dzięki kolego wiec tak mam podpięte ale turbo się nie załącza próbowałem przepinać wężyki sugerując się rożnymi schematami i nic. Wydaje mi się że to sterowanie tym zaworkiem jest coś nie tak. W Vag-u błędów nie pokazuje jego. A jak podpinam pod masę probówkę to słabo świeci ale pulsacyjnie i tak samo działa zaworek wy tez tak macie ?
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
może to pomoże ci kolego
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Kolega ma motor 90konny więc sterowanie nadcisnieniem a nie podcisnieniem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2014
Reputacja:
0
przewody mam podpięte jak pokazał kolega moherydz na schemacie, tyle że podmieniłem właśnie ten zaworek z innego auta i to samo też tak klika cały czas :/ może ktoś wie skąd idzie zasilanie do niego? Bo przypuszczam że w tej masie jest problem. W czarnej wtyczce działa to dobrze a w brązowej jest problem z tą pulsacyjną masa :/
Liczba postów: 553
Liczba wątków: 10
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
9
Jeżeli chodzi o przewód brązowo-niebieski to idzie on do ECU i całkiem możliwe że jest sterowany impulsowo (pogoda pozwoli to zobaczę u siebie). Sprawdź jeszcze opór pomiędzy stykami zaworka, powinno być pomiędzy 25...45Ω (dla 1Z,AHU), ale z tego co pamiętam to u mnie rezystancja mieściła się w ramkach a N75 i tak okazał się uszkodzony.