Problem z zaworkiem N75 - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY) +--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005) +---- Dział: Silnik Diesela (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Silnik-Diesela--63) +---- Wątek: Problem z zaworkiem N75 (/Thread-Problem-z-zaworkiem-N75) Strony:
1
2
|
Problem z zaworkiem N75 - mlody18 - 23-08-2014 Witam wszystkich mam taki mały problem powiedzcie mi która wtyczka jest do n75 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71714233a6af2007.html bo w tej wtyczce mam masę taka pulsacyjną i jak podepnę pod zaworek n75 to cały czas tyka. RE: Problem z zaworkiem N75 - grzesiekm - 23-08-2014 Kolego jak zaworek tyka to dobrze znaczy że pracuje RE: Problem z zaworkiem N75 - mlody18 - 23-08-2014 kolego ale jest problem że nie działa mi turbo :/ u ciebie też tak jest z tą masa na tej brązowej wtyczce? I czy ona jest podpięta pod ten zaworek co na zdjęciu? RE: Problem z zaworkiem N75 - mlody18 - 24-08-2014 dzięki kolego wiec tak mam podpięte ale turbo się nie załącza próbowałem przepinać wężyki sugerując się rożnymi schematami i nic. Wydaje mi się że to sterowanie tym zaworkiem jest coś nie tak. W Vag-u błędów nie pokazuje jego. A jak podpinam pod masę probówkę to słabo świeci ale pulsacyjnie i tak samo działa zaworek wy tez tak macie ? RE: Problem z zaworkiem N75 - moherydz - 24-08-2014 Jak miałem walnięty zaworek n75 to właśnie "cykał" na okrągło. Gdy zmieniłem na nowy, po przekręceniu kluczyka wydaje z siebie tylko jedno cyknięcie. A przewody mam tak: RE: Problem z zaworkiem N75 - marcyb3 - 24-08-2014 może to pomoże ci kolego RE: Problem z zaworkiem N75 - wesol - 24-08-2014 Kolega ma motor 90konny więc sterowanie nadcisnieniem a nie podcisnieniem. RE: Problem z zaworkiem N75 - mlody18 - 25-08-2014 przewody mam podpięte jak pokazał kolega moherydz na schemacie, tyle że podmieniłem właśnie ten zaworek z innego auta i to samo też tak klika cały czas :/ może ktoś wie skąd idzie zasilanie do niego? Bo przypuszczam że w tej masie jest problem. W czarnej wtyczce działa to dobrze a w brązowej jest problem z tą pulsacyjną masa :/ RE: Problem z zaworkiem N75 - moherydz - 28-08-2014 Jeżeli chodzi o przewód brązowo-niebieski to idzie on do ECU i całkiem możliwe że jest sterowany impulsowo (pogoda pozwoli to zobaczę u siebie). Sprawdź jeszcze opór pomiędzy stykami zaworka, powinno być pomiędzy 25...45Ω (dla 1Z,AHU), ale z tego co pamiętam to u mnie rezystancja mieściła się w ramkach a N75 i tak okazał się uszkodzony. RE: Problem z zaworkiem N75 - mlody18 - 29-08-2014 super było by kolego jak byś sprawdził tą mase jak tylko dorwę czasu to sprawdzę rezystancje |