Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z zaworkiem N75
#1
Witam wszystkich
mam taki mały problem powiedzcie mi która wtyczka jest do n75
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7171...f2007.html

bo w tej wtyczce mam masę taka pulsacyjną i jak podepnę pod zaworek n75 to cały czas tyka.
Odpowiedz




#2
Kolego jak zaworek tyka to dobrze znaczy że pracuje
Odpowiedz
#3
kolego ale jest problem że nie działa mi turbo :/ u ciebie też tak jest z tą masa na tej brązowej wtyczce? I czy ona jest podpięta pod ten zaworek co na zdjęciu?
Odpowiedz
#4
dzięki kolego wiec tak mam podpięte ale turbo się nie załącza próbowałem przepinać wężyki sugerując się rożnymi schematami i nic. Wydaje mi się że to sterowanie tym zaworkiem jest coś nie tak. W Vag-u błędów nie pokazuje jego. A jak podpinam pod masę probówkę to słabo świeci ale pulsacyjnie i tak samo działa zaworek wy tez tak macie ?
Odpowiedz
#5
Jak miałem walnięty zaworek n75 to właśnie "cykał" na okrągło. Gdy zmieniłem na nowy, po przekręceniu kluczyka wydaje z siebie tylko jedno cyknięcie.
A przewody mam tak:
[Obrazek: attachment.php?aid=2469]
[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]
Odpowiedz
#6
może to pomoże ci kolego

[Obrazek: a47ea2ac172f.jpg]
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Odpowiedz




#7
Kolega ma motor 90konny więc sterowanie nadcisnieniem a nie podcisnieniem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#8
przewody mam podpięte jak pokazał kolega moherydz na schemacie, tyle że podmieniłem właśnie ten zaworek z innego auta i to samo też tak klika cały czas :/ może ktoś wie skąd idzie zasilanie do niego? Bo przypuszczam że w tej masie jest problem. W czarnej wtyczce działa to dobrze a w brązowej jest problem z tą pulsacyjną masa :/
Odpowiedz
#9
Jeżeli chodzi o przewód brązowo-niebieski to idzie on do ECU i całkiem możliwe że jest sterowany impulsowo (pogoda pozwoli to zobaczę u siebie). Sprawdź jeszcze opór pomiędzy stykami zaworka, powinno być pomiędzy 25...45Ω (dla 1Z,AHU), ale z tego co pamiętam to u mnie rezystancja mieściła się w ramkach a N75 i tak okazał się uszkodzony.
[Obrazek: Season_5_cast_banner.jpg]
Odpowiedz
#10
super było by kolego jak byś sprawdził tą mase Smile jak tylko dorwę czasu to sprawdzę rezystancje
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  problem z odpalaniem sarkrz 15 434 10-05-2024, 11:38
Ostatni post: Stefano
Exclamation Problem z Skrzynią Automatyczną Shazam 1 219 20-01-2024, 20:22
Ostatni post: Łukasz12502
  problem z pierwszym rozruchem bastti 5 948 06-06-2023, 09:46
Ostatni post: bastti
  sharan 1.9 ayu problem z biegami Piteros1 12 2,023 13-05-2023, 17:24
Ostatni post: buba
  Sharan 1.9 TDI 115KM - problem z redukcją Kokuselo 4 1,218 05-04-2022, 10:15
Ostatni post: Stefano
  Układ chłodzenia - problem Gawel9 6 5,563 16-05-2021, 00:46
Ostatni post: Piter1028
  Problem z mocą marcin_j23 7 2,175 16-08-2020, 13:43
Ostatni post: wesol
  Problem z odpaleniem silnika wladcaszerszeni 1 1,166 06-06-2020, 08:53
Ostatni post: wesol
  Problem z sharanem AFN motocykle_123 9 2,399 07-05-2020, 21:19
Ostatni post: wesz82
  Sharan 1.9 AUY 2002 problem ze skrzynią EHH samuraj489@gmail.com 12 5,126 30-12-2019, 11:39
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości