Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
Witam panowie.Mam wielki problem z Fordem Galaxy MKI.Rok produkcji 2000 silnik ANU 90 KM pompowtrysk z turbiną bez zmiennej geometrii.Fabrycznie niby 90 KM ale w papierkach ma podniesioną moc do 116 KM.Jeździ w miarę ,,dobrze,, ale bardzo często łapie tryb awaryjny tylko że w bardzo dziwnych okolicznościach.Można go katować na każdym biegu do czerwonego i nic się nie dzieje ale często przy odpuszczeniu gazu przy prędkości między 80-110 po odpuszczeniu gazu łapie właśnie tryb awaryjny.
Vag pokazuje błąd:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 11-00 - Control Limit Not Reached
Czy ktoś jest w stanie pomóc?
Z góry dziękuję.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
Niestety nic więcej nie było napisane.Czy masz może jakieś propozycje jak to ,,ugryźć,,?
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
01-08-2014, 22:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-08-2014, 22:31 przez daneczek76.)
Zobacz w jakim stanie są przewody/wężyki idące od turbiny do zaworku na podszybiu. Lub padł ci sam zawór.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ja bym mu wyknal komplet logow dynamicznych i pewnie wyjdzie co i jak.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
02-08-2014, 18:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2014, 18:30 przez wesol.)
Tak to wygląda że jest okej. Musiałbys zrobić loga jak łapie ten tryb awaryjny.
Pompki 1 i 3 troszke koleją.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
Ok.Dzięki za szybką odpowiedź.
Rozumiem że mam jeździć z podpiętym kompem do momentu złapania trybu awaryjnego.W takim układzie z której grupy zrobić logi?