Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Problem z trybem awaryjnym - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005)
+---- Dział: Silnik Diesela (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Silnik-Diesela--63)
+---- Wątek: Problem z trybem awaryjnym (/Thread-Problem-z-trybem-awaryjnym)



Problem z trybem awaryjnym - denzel2 - 01-08-2014

Witam panowie.Mam wielki problem z Fordem Galaxy MKI.Rok produkcji 2000 silnik ANU 90 KM pompowtrysk z turbiną bez zmiennej geometrii.Fabrycznie niby 90 KM ale w papierkach ma podniesioną moc do 116 KM.Jeździ w miarę ,,dobrze,, ale bardzo często łapie tryb awaryjny tylko że w bardzo dziwnych okolicznościach.Można go katować na każdym biegu do czerwonego i nic się nie dzieje ale często przy odpuszczeniu gazu przy prędkości między 80-110 po odpuszczeniu gazu łapie właśnie tryb awaryjny.
Vag pokazuje błąd:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 11-00 - Control Limit Not Reached
Czy ktoś jest w stanie pomóc?
Z góry dziękuję.


RE: Problem z trybem awaryjnym - denzel2 - 01-08-2014

Niestety nic więcej nie było napisane.Czy masz może jakieś propozycje jak to ,,ugryźć,,?


RE: Problem z trybem awaryjnym - daneczek76 - 01-08-2014

Zobacz w jakim stanie są przewody/wężyki idące od turbiny do zaworku na podszybiu. Lub padł ci sam zawór.



RE: Problem z trybem awaryjnym - wesol - 02-08-2014

Ja bym mu wyknal komplet logow dynamicznych i pewnie wyjdzie co i jak.


RE: Problem z trybem awaryjnym - denzel2 - 02-08-2014

Witam ponownie i dziękuje za wasze porady.
Wężyki posprawdzane,wszystkie szczelne oraz wymieniony zaworek na ,,nowy,,(w sensie inny).
Już myślałem że po problemie ale to by było zbyt piękne.
Na starym zaworku turbina pompowała tylko do 1650-1680 mbar a na nowym wszystko wróciło do normy czyli w granicy 2000 mbar.
Niestety po przejechaniu około 10 km znowu to samo czyli tryb awaryjny.
Załączam logi tak ja zasugerował wesol.
Jeżeli możecie zerknijcie co jest nie tak.Dzięki

STATYCZNE:

Grupa 003 i 011 tu mi się zapisały razem MB i BS

Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_181347.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181346.html
Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_181345.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_181344.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_181343.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_181342.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_181341.html
DYNAMICZNE:
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181354.html
Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_181353.html
Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_181352.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_181351.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_181350.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_181349.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_181348.html




RE: Problem z trybem awaryjnym - wesol - 02-08-2014

Tak to wygląda że jest okej. Musiałbys zrobić loga jak łapie ten tryb awaryjny.
Pompki 1 i 3 troszke koleją.


RE: Problem z trybem awaryjnym - denzel2 - 02-08-2014

Ok.Dzięki za szybką odpowiedź.
Rozumiem że mam jeździć z podpiętym kompem do momentu złapania trybu awaryjnego.W takim układzie z której grupy zrobić logi?