15-11-2016, 10:32
Witam
Jak są zbudowane klapy powietrza w poliftowych sharanach?
Kiedyś miałem starego passata i przestały działać regulacje nawiewów, mimo, że wszystkie cięgna były sprawne. Okazało się, że klapy w nadmuchu to takie ramki pokryte jakby gąbką, która jednocześnie uszczelniała brzegi. Gąbka przez lata sparciała i zostały same ramki, które z oczywistych względów nie kierowały powietrza.
Zauważyłem, że z tylnego nawiewu, z kratek przy podłodze, co jakiś czas wylatują takie trzępy gąbeczki. Czy to już jest śmierć klap, czy może wylatują jakieś wygłuszenia, ocieplenia? Nie wiem czy nie przymierzyć się do rozbiórki tylnego nawiewu bo nie chcę aby za chwilę nie dało się regulować pomiędzy klimą a ciepłym powietrzem.
Jak są zbudowane klapy powietrza w poliftowych sharanach?
Kiedyś miałem starego passata i przestały działać regulacje nawiewów, mimo, że wszystkie cięgna były sprawne. Okazało się, że klapy w nadmuchu to takie ramki pokryte jakby gąbką, która jednocześnie uszczelniała brzegi. Gąbka przez lata sparciała i zostały same ramki, które z oczywistych względów nie kierowały powietrza.
Zauważyłem, że z tylnego nawiewu, z kratek przy podłodze, co jakiś czas wylatują takie trzępy gąbeczki. Czy to już jest śmierć klap, czy może wylatują jakieś wygłuszenia, ocieplenia? Nie wiem czy nie przymierzyć się do rozbiórki tylnego nawiewu bo nie chcę aby za chwilę nie dało się regulować pomiędzy klimą a ciepłym powietrzem.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.