Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jakie spalanie przy instalacji?
#11
Komentując i dobrze i źle. Generalnie znosnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#12
Dzisiaj fachman od instalacji sprawdzał mi autko i stwierdził oraz wymienił mi jakiś czujnik przy instalacji gdyż jak to określił że był walnięty i przez to auto paliło więcej i instalacja sama się wyłączała. Jak zapewnił to po tej wymianie a nie była tania bo 380 zł autko będzie dużo mniej paliło.Więc zatankowałem butlę do pełna i sprawdzę.
Odpowiedz
#13
I jak wyszła kontrola "poprawki"?
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Odpowiedz
#14
Z tego co zauważyłem to po tej wymianie czujnika to drastycznej poprawy nie ma, jedynie to tylko gaz się nie wyłącza podczas jazdy, natomiast spalanie dalej na tym samym poziomie. Dlatego będę musiał jechać do tego majstra bo gwarantował że drastycznie spadnie spalanie a jeżdżę tak jak wcześniej
Odpowiedz
#15
Podjedź do jakiegoś speca od strojenia komputera.
Zrobi testy, przejedzie się z tobą pod różnymi obciążeniami i podpiętym komputerem.

Wyjdą jakieś niedomagania.

Jednym z częstych powodów wysokiego spalania jest zbyt niska wydajność reduktora - te silniki trochę potrzebują gazu. Jak ciśniesz, to spada ciśnienie , jak spada ciśnienie to rośnie zużycie gazu...

Mi palił około 15-16 litrów gazu niezależnie od tego czy spokojna trasa, autostrada czy miasto. Okazało się, że przy przyspieszaniu ostro leci ciśnienie gazu w dół. Wymieniłem reduktor - teraz spalanie w trasie 12-13 litrów, w mieście tak jak było ale myślę że jeszcze można coś podciągnąć bo wciąż jest błąd zbyt bogatej mieszanki (tyle, że u mnie jeszcze problem z rozrządem się ciągnie więc może to jest z tym związane).
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz
#16
(14-09-2014, 16:05)skimir napisał(a): Podjedź do jakiegoś speca od strojenia komputera.
Zrobi testy, przejedzie się z tobą pod różnymi obciążeniami i podpiętym komputerem.

Wyjdą jakieś niedomagania.

Jednym z częstych powodów wysokiego spalania jest zbyt niska wydajność reduktora - te silniki trochę potrzebują gazu. Jak ciśniesz, to spada ciśnienie , jak spada ciśnienie to rośnie zużycie gazu...

Mi palił około 15-16 litrów gazu niezależnie od tego czy spokojna trasa, autostrada czy miasto. Okazało się, że przy przyspieszaniu ostro leci ciśnienie gazu w dół. Wymieniłem reduktor - teraz spalanie w trasie 12-13 litrów, w mieście tak jak było ale myślę że jeszcze można coś podciągnąć bo wciąż jest błąd zbyt bogatej mieszanki (tyle, że u mnie jeszcze problem z rozrządem się ciągnie więc może to jest z tym związane).

Miałem właśnie to samo Wink
The sun is the same in a relative way but you're older.
Odpowiedz




#17
Super, dzięki za porady Smile
May as well be hanged for a sheep as a lamb.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jakie przebiegi można zrobić na silniku 2.0 b suzukidr650 1 545 13-10-2022, 14:58
Ostatni post: petec
  AYL Stag 300 duze spalanie OBD uboga mieszanka lysydriver 1 2,383 12-10-2016, 10:36
Ostatni post: Rysiekkk
  problemy po instalacji LPG yon27 20 13,748 17-05-2016, 21:18
Ostatni post: picia78
  Benzyniak z LPG spalanie - opinie olekkelo 45 85,439 21-08-2014, 09:46
Ostatni post: ARTUROO26
  spalanie LPG w dieslu kalhambra 26 23,668 29-03-2014, 17:23
Ostatni post: przem2003
  instalacja LPG w Sharanie 2.0B - opinie, spalanie, ceny dragon 17 38,806 08-05-2013, 22:45
Ostatni post: G.T.

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości