Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
cięzko pali i dymi
|
06-07-2014, 15:55
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: cięzko pali i dymi
kopcenie może leżeć po stronie turbiny, dlatego ja nie robię regeneracji niczego , wole dobrą używkę kupić albo nówkę jak mnie stać
|
|||
Reklama
|
|||
|
06-07-2014, 16:08
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: cięzko pali i dymi
Turbo, przepływka, świece ale nie przy takich temperaturach
|
|||
06-07-2014, 16:08
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: cięzko pali i dymi
no odpowiedz wyczerpujaca. Przelozylesz slupek. CO to znaczy slupek Czy ma ciagac za język by sie w koncu dowiedziec. Pisz ze szczegółami. Glowieca ruszana czy nie, jaka uszczleka pod glowica dana. W jakim stanie gniazda w głowicy pod pompowtryskiwaczami. To ze dales nowe oringi nie zalatwi sprawy jak gniazda wywalone a nowe raczej nie beda bo daje za to uciac reke. Turbo po regeneracji hmm tu mam pewne watpliowsci. Gdzie regenerowane to turbo?? Normalnie zero danych.
Pompy tandemowej sie raczej nie czepiaj ale jak sobie chcesz. |
|||
06-07-2014, 16:27
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: cięzko pali i dymi
kopcenie mialem przed wymianą, nie pamietam jak zapalal. glowicy nie ruszałem, cały osprzet przelozyłem z 90tki, niby na tym silniku sprzedajacy przyjechal z anglii na kolach. auto bylo serwisowane do konca w DE, dlatego pompa widac juz zmieniana, czy moze byc UPG, ze zle pali?? po wymianie turbo i slupka,zrobilem moze 5km, bo auto nierejstr. jeszcze, rozkladam rece co jest! podpinany pod kompa i nic nie pokazuje,pompki SUPER!
|
|||
06-07-2014, 17:09
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: cięzko pali i dymi
rzuc logi z 013 i 023 na goracym silniku. Na obrotach jalowych oraz jak depniesz gaz w podloge i tak przytrzymaj z 4 sekundy. Mozna sprawdzic tez jakie sa obroty walu przy odpalaniu bo moze rozrusznik juz lichawy albo aku. TDIki maja ochrone dwumasy itp sprawy i jak oboty sa niskie to nie podleje paliwem odrazu tylko po kilku sekundach- taki program jest w ECMie seryjnie. UPG nie ma nic tu do rzeczy raczej. JEszcz emnien kodowanie vagiem na 00001 czyli na automat i wtedy sprawdz jak pali. Kopcenie tak jakby turbo waliło oliwą. Nie wiem czemu dawales turbo do regeneracji bo znowu nic nie piszesz. Jesli siadlo to przeciez moglo zawalic olejem caly ukla dwydechowy lacznie z ukladem EGR. Mi po siadnieciu turbiny, wymianie jej i odpaleniu walilo dymem dobry kwardans mimo ze autko chodzilo tez pare minut tak by wywalilo resztki z dolotu. PRzeplukalem oczewiscie tez benzyna IC i rury.
|
|||
08-07-2014, 13:43
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: cięzko pali i dymi
witam, dzis zmieniłem swiece, okazało się,że były troszkę krótsze o jakies 3mm od tych co były w starym silniku,posiadałem tez 2kmpl swiec z innego PD i też były dłuższe, nie wiem czemu były takie krótkie. Ogólnie były takie jakies z siwym nagarem(fotka w zal), po przelozeniu autko palilo ok,chodził jakies 5min i znowu ciezko pali i kopci.tych logów jeszcze nie robiłem,bo nie mam gdzie.
|
|||
08-07-2014, 16:57
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: cięzko pali i dymi
W tdikach były dwa rodzaje świec. To i tak nie ma znaczenia przy tych temp otoczenia.
|
|||
29-07-2014, 22:01
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: cięzko pali i dymi
dlugo nie ruszalęm auta, bo mnie nie bylo ale problem nadal nie rozwikłany Jest tak: komp nie pokazuje nic poza tym,ze BRAK reakcji na turbo, w ogole się nie załacza, jak dzwoniłem tam gdzie mi regenerowali, to usłyszałem,że te turbo nie ma zmiennej geometrii, stąd brak reakcji. Jak to jest z tym turbo ANU??? Czy mam się go czepiać???
|
|||
29-07-2014, 22:32
Post: #19
|
|||
|
|||
RE: cięzko pali i dymi
turbo sie nei zalacza. Nie ma czegos takiego jak wlacznikw turbinie.
MAsz silnik ANU wiec bez zmiennej geometrii tylko na sterowaniu WG. Odpalasz auto i ma sie zamknąc zawór WG. Turbiny raczej sie nei czepiaj choc przydalyby sie logi dynamiczne a doladowania dawki paliwa, przeplywki. Swiece tak jak pisalem nei maja nic do rzeczy. Mozesz wstawic nawet 4 sztuki przepalonych. |
|||
29-07-2014, 23:16
Post: #20
|
|||
|
|||
RE: cięzko pali i dymi
a na kompie powinno cos pokazywać jak chodzi sterowanie? logi zrobie jutro i wrzuce tu.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|