Ocena wątku:
cięzko pali i dymi
06-07-2014, 15:55
Post: #11
RE: cięzko pali i dymi
kopcenie może leżeć po stronie turbiny, dlatego ja nie robię regeneracji niczego , wole dobrą używkę kupić albo nówkę jak mnie stać



Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Reklama

06-07-2014, 16:08
Post: #12
RE: cięzko pali i dymi
Turbo, przepływka, świece ale nie przy takich temperaturach Smile
06-07-2014, 16:08
Post: #13
RE: cięzko pali i dymi
no odpowiedz wyczerpujaca. Przelozylesz slupek. CO to znaczy slupek Czy ma ciagac za język by sie w koncu dowiedziec. Pisz ze szczegółami. Glowieca ruszana czy nie, jaka uszczleka pod glowica dana. W jakim stanie gniazda w głowicy pod pompowtryskiwaczami. To ze dales nowe oringi nie zalatwi sprawy jak gniazda wywalone a nowe raczej nie beda bo daje za to uciac reke. Turbo po regeneracji hmm tu mam pewne watpliowsci. Gdzie regenerowane to turbo?? Normalnie zero danych.
Pompy tandemowej sie raczej nie czepiaj ale jak sobie chcesz.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
06-07-2014, 16:27
Post: #14
RE: cięzko pali i dymi
kopcenie mialem przed wymianą, nie pamietam jak zapalal. glowicy nie ruszałem, cały osprzet przelozyłem z 90tki, niby na tym silniku sprzedajacy przyjechal z anglii na kolach. auto bylo serwisowane do konca w DE, dlatego pompa widac juz zmieniana, czy moze byc UPG, ze zle pali?? po wymianie turbo i slupka,zrobilem moze 5km, bo auto nierejstr. jeszcze, rozkladam rece co jest! podpinany pod kompa i nic nie pokazuje,pompki SUPER!
06-07-2014, 17:09
Post: #15
RE: cięzko pali i dymi
rzuc logi z 013 i 023 na goracym silniku. Na obrotach jalowych oraz jak depniesz gaz w podloge i tak przytrzymaj z 4 sekundy. Mozna sprawdzic tez jakie sa obroty walu przy odpalaniu bo moze rozrusznik juz lichawy albo aku. TDIki maja ochrone dwumasy itp sprawy i jak oboty sa niskie to nie podleje paliwem odrazu tylko po kilku sekundach- taki program jest w ECMie seryjnie. UPG nie ma nic tu do rzeczy raczej. JEszcz emnien kodowanie vagiem na 00001 czyli na automat i wtedy sprawdz jak pali. Kopcenie tak jakby turbo waliło oliwą. Nie wiem czemu dawales turbo do regeneracji bo znowu nic nie piszesz. Jesli siadlo to przeciez moglo zawalic olejem caly ukla dwydechowy lacznie z ukladem EGR. Mi po siadnieciu turbiny, wymianie jej i odpaleniu walilo dymem dobry kwardans mimo ze autko chodzilo tez pare minut tak by wywalilo resztki z dolotu. PRzeplukalem oczewiscie tez benzyna IC i rury.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
08-07-2014, 13:43
Post: #16
RE: cięzko pali i dymi
witam, dzis zmieniłem swiece, okazało się,że były troszkę krótsze o jakies 3mm od tych co były w starym silniku,posiadałem tez 2kmpl swiec z innego PD i też były dłuższe, nie wiem czemu były takie krótkie. Ogólnie były takie jakies z siwym nagarem(fotka w zal), po przelozeniu autko palilo ok,chodził jakies 5min i znowu ciezko pali i kopci.tych logów jeszcze nie robiłem,bo nie mam gdzie.


Załączone pliki Miniatury
   
08-07-2014, 16:57
Post: #17
RE: cięzko pali i dymi
W tdikach były dwa rodzaje świec. To i tak nie ma znaczenia przy tych temp otoczenia.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
29-07-2014, 22:01
Post: #18
RE: cięzko pali i dymi
dlugo nie ruszalęm auta, bo mnie nie bylo ale problem nadal nie rozwikłanyConfused Jest tak: komp nie pokazuje nic poza tym,ze BRAK reakcji na turbo, w ogole się nie załacza, jak dzwoniłem tam gdzie mi regenerowali, to usłyszałem,że te turbo nie ma zmiennej geometrii, stąd brak reakcji. Jak to jest z tym turbo ANU??? Czy mam się go czepiać???
29-07-2014, 22:32
Post: #19
RE: cięzko pali i dymi
turbo sie nei zalacza. Nie ma czegos takiego jak wlacznikw turbinie.

MAsz silnik ANU wiec bez zmiennej geometrii tylko na sterowaniu WG. Odpalasz auto i ma sie zamknąc zawór WG. Turbiny raczej sie nei czepiaj choc przydalyby sie logi dynamiczne a doladowania dawki paliwa, przeplywki.

Swiece tak jak pisalem nei maja nic do rzeczy. Mozesz wstawic nawet 4 sztuki przepalonych.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
29-07-2014, 23:16
Post: #20
RE: cięzko pali i dymi
a na kompie powinno cos pokazywać jak chodzi sterowanie? logi zrobie jutro i wrzuce tu.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ciężko odpala na zimnym silniku lub po dłuższym postoju pieczara 6 174 17-03-2024 17:06
Ostatni post: Stefano
Question Ile pali TDI ? spalanie sharan_97 597 513,272 21-12-2020 18:48
Ostatni post: Mazur1908
  AUY - bardzo ciężko odpala nowy 102 30,800 20-09-2019 10:23
Ostatni post: wesol
  Ciężko pali na ciepłym 1.9 AFN Apbo 2 1,629 16-09-2019 20:19
Ostatni post: Andstal
  jak zimny ciężko pali monikapawel.c@wp.pl 4 2,068 18-08-2019 19:13
Ostatni post: wesol
  Słabo pali po dłuższym trzymaniu na zaplonie Niemago 0 713 12-08-2019 18:02
Ostatni post: Niemago
  TDI - ciężko pali, błąd wałka rzorządu (g40) Funny Boy 41 21,545 14-10-2018 21:39
Ostatni post: Bogos
  Ciężko odpala po tankowaniu Sharan 1,9 TDI 130 Bross1981 0 1,092 11-02-2018 18:02
Ostatni post: Bross1981
  Ciężko odpala/kopci 1.9TDI 110KM - zimny i nie tylko MelGrzybson 30 11,628 10-02-2018 19:43
Ostatni post: tolus24
  1.9 TDI - Dymi na zimnym i czuć rope Camillo 8 6,577 23-03-2017 00:08
Ostatni post: dmusek

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name