Liczba postów: 456
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Witam ostatnio zauważyłem że mam wysokie obroty, jade na miasto i powiedzmy ze wskaznik na wolnych obrotach wskazuje około 9000-9500 obr/min czyli jest dobrze,a po pewnym czasie podnosi sie do około 1050-1100 obr/min nie mija tej pierwszej kreski powyżej 1000 obr/min. i tak jeżdzac utrzymuje te obroty na tym poziomie a po jakims czasie wraca tak jak powinno. W czym może byc problem??
Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić.
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
Też tak mam. To chyba coś na zasadzie przyspieszacza zapłonu lub coś w tym stylu. Wydaje mi się, że jest ok.
Liczba postów: 456
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Nie może być ok bo wcześniej tak nie miałem dopiero teraz przez pare dni tak sie zaczeło dziać
Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 8
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Miałem tak we wcześniejszym aucie też tdi, uszkodzony okazał się czujnik temperatury.
Liczba postów: 456
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Umawiałem się z moim Sharikiem że powymieniam rozrządy,wszystkie płyny itp i bedzie mi służył przez lata bezawaryjnie a tu 'zonk' z obrotami,a miałem dobre zdanie o tym aucie i co sie okazało?? nadal mam bo znalazłem przyczynę,i to nie wina samochodu tylko pieprzonego gryzonia (mysz,szczur itp) otwieram maskę a tu wióry lecą z wygłuszenia maski. przygladam sie bliżej temu całemu zajsciu a tam kabelek przegryziony.Ten kabelek znajduje sie przy jakiejs kostce,otwierajac maske patrzysz w dół przy przegrodzie do aku w dole jest własnie jakas kostka i teraz po złaczeniu kabelka i wpietej kostce jest ok a jak zgasze auto wypnę kostke to odpala, i po chwili obroty same rosna
a jak zgasze i wepnę kostke po odpaleniu obroty nie rosną.tylko zastanawia mnie jeszcze jeden przewód co idzie za filtrem powietrza jest koncówka albo wypieta albo przegryziona,jest to gumowy przeżroczysty wąz w jakimś pancerzu i idzie pod przegrodą i biegnie do prawej strony i tam jest wpiety w jakieś urzadzenie nie wiem co to.??
Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
RAFFEN mam pytanko odnośnie wygłuszenia maski. Dziś otworzyłem maskę i zdziwienie bo na wygłuszenie maski na wysokości silnika jest poszarpane. Pierwsza myśl, że się opuściła i się stopiła od silnika, ale żadnych śladów nadtopienia, żadnego swądu tylko jak to ująłeś "wióry". A pytanie czy jesteś pewien, że to jakiś gryzoń? Nadmienię, że mój poprzedni Sharan miał w podobny sposób i w tym samym miejscu tak "oprawione" wygłuszenie z tym, że jak go kupowałem to zbytnio nad tym się nie zastanawiałem i nic się poprzednikowi nie działo. Ale teraz to się trochę zdziwiłem, bo raptem dwa tygodnie nie zaglądałem pod maskę a tu niespodzianka. Co do gryzoni auto parkuję pod blokiem i nie słyszałem od sąsiadów opowieści o gryzoniach w aucie.
SHARAN, 2007 1.9 TDI 115 KM 4 MOTION
Liczba postów: 535
Liczba wątków: 17
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
2
W Niemczech bardzo popularne są owe "gryzonie" w niektórych miastach ponoć dużo tego jest i wiele aut sprowadzonych ma "poobgryzane" wygłuszenie maski ( mój stary sharan miał nawet bardzo ... ale to wymieniłem, ten ma troszkę przygryzione : D
A gryzonie ( ale to już w PL ) są bardzo nie przyjemne ... i ich prace mogą być kosztowne, znajomemu co miał Audi A6 2007 rok bodajże gryzoń narobił szkód na 2,5 tyś zł.
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2013
Reputacja:
0
Wymień czujnik temperatury, i posprawdzaj wszystkie wezyki od filtra powietrza az do miejsca za akumulatorem tam masz dwa takie ala silniczki krokowe do nich wchodzą po 3 wezyki moze którys jest przetarty lub sparciały. Koszt malutki a efekt duzy. Powodzenia
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Zacząłem się teraz zastanawiać, bo mam tak samo, nie zawsze, ale czasami mu tak obroty podnosi. Może jak chłodno to bym się nie dziwił, ale ostatnio też tak miałem. Możecie pokazać na fotce który to czujnik? Dodam, że wskaźnik temperatury silnika nie stoi w pionie, tylko pomiędzy środkową a wcześniejszą kreską.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm