15-07-2015, 22:23
Mój problem rozwiązany i winny był reduktor LPG puszczał podciśnieniem gaz w kolektor, wszystko poprawione i pali od strzałą no i błąd czujnika się już nie pojawia. Pozdrawiam adrek.
1.8T odpala i gaśnie/nie odpala/gaśnie podczas jazdy itp.
|
15-07-2015, 22:23
Mój problem rozwiązany i winny był reduktor LPG puszczał podciśnieniem gaz w kolektor, wszystko poprawione i pali od strzałą no i błąd czujnika się już nie pojawia. Pozdrawiam adrek.
16-07-2015, 20:05
witajcie!!!
....po ok tygodniu znowu wystapil problem z odpaleniem. po podlaczeniu do kompa wyszło: - P0322- obwód wejściowy prędkości silnika dla rozdzielacza/ zapłonu - G28 brak sygnału -czujnik obrotów wymieniony na nowy jak juz pisałem wcześniej gdzie szukac dalej przyczyny?? - P0116 -obwód teperatury czynnika chłodzącego silnik- zakres/praca tu powstają moje pytania który czujnik temperatury odpowiada za powstanie tego błędu? gdzie mam go znaleźć?? byłem w sklepie po czujnik i nie potrafili mi powiedzieć który. znalazłem dwa niebieski i brązowy. czy ten czujnik temperatury moze być odpowiedzialny za nieprawidłowości w dzialaniu klimy??bo raz daje zimno raz dmucha cieplym??
Temat ciągnij dalej w starym temacie. Nowy nie jest potrzebny.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
16-07-2015, 21:42
witajcie!!!
....po ok tygodniu znowu wystapil problem z odpaleniem. po podlaczeniu do kompa wyszło: - P0322- obwód wejściowy prędkości silnika dla rozdzielacza/ zapłonu - G28 brak sygnału -czujnik obrotów wymieniony na nowy jak juz pisałem wcześniej gdzie szukac dalej przyczyny?? - P0116 -obwód teperatury czynnika chłodzącego silnik- zakres/praca tu powstają moje pytania który czujnik temperatury odpowiada za powstanie tego błędu? gdzie mam go znaleźć?? byłem w sklepie po czujnik i nie potrafili mi powiedzieć który. znalazłem dwa niebieski i brązowy. czy ten czujnik temperatury moze być odpowiedzialny za nieprawidłowości w dzialaniu klimy??bo raz daje zimno raz dmucha cieplym??
17-11-2016, 20:19
Zdarzyło się raz, i cisza przez miesiąc. Zdarzyło się drugi i odpalił za trzecim razem. Potem za piątym, dziesiątym i po 2 dniach i 50-100 próbach i sru! Auto stoi.
Podchodzę do auta, wciskam kluczyk pilota, drzwi otwieram - brak dźwięku pracującej pompy ale nie zwróciłem uwagi czy zawsze czy tylko przed odmową współpracy. Wsadzam kluczyk, przekręcam na pozycję II, dioda immo w drzwiach gaśnie przepisowo po 3 sekundach. Przekręcam i słyszę PSTRYK i gdzieś cichutko coś buczy. Gdy puszczam kluczyk to to coś buczy troszkę inaczej i po krótkiej chwili przestaje. Prąd mam teraz już tylko koło 13,5V ale przy 13,9V też odmawiał. Jakieś pomysły? Nawet nie mam jak go do mechanika doturlać.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Witam.
Przy takiej ilości informacji i bez vag-a to tylko u wróżki dostaniesz odpowiedź. Jedyne co możesz sprawdzić na szybko to czy przekaźnik od sterownika silnika, podajże nr98, dostaje sterowanie masą na swoją cewkę - nóżka 85 i czy z niego wychodzi prąd na cewki zapłonowe oraz czy przekaźnik pompy paliwa, podajże nr410, dostaje sterowanie masą na nóżkę nr1 i czy z jego nóżki nr8 wychodzi zasilanie na pompę paliwa no i czy sama pompa jest oczywiście sprawna. No i oczywiście czy wychodzą sygnały z czujnika wału i wałka. Pozdrawiam
17-11-2016, 22:55
Wątpię że to cewki bo gdyby któraś padła to nie byłoby już możliwości odpalenia już za pierwszym razem.
Do wróżki wysłałem maila. Powiedziała że czarno to widzi.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
17-11-2016, 23:15
Witam.
A czy ja pisałem, że masz uszkodzone cewki czy żeby sprawdzić czy wychodzi zasilanie na cewki z przekaźnika wysterowanego przez sterownik silnika co zawęża obszar poszukiwań awarii. Zrobisz jak będziesz chciał, ja już się "skończyłem produkować". Pozdrawiam
18-11-2016, 17:24
Napisałeś taki poemat że ledwo zrozumiałem. Jestem laikiem i technomowa w tym temacie jest mi niezbyt znana, tym bardziej przekaźniki i szukanie napięć. Gdybym mógł od ręki podpiąć pod kompa to bym to zrobił.
Dzięki za "wyprodukowanie się".
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
18-11-2016, 19:36
sprawdź skrzynkę bezpieczników pod maską czy nie powypalane styki pod przewodami i klemy
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|