Liczba postów: 23
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
Auto odpaliłem po kilku krotnym uruchomieniu i przygazowce zaskoczył żebym puścił mu obroty to by zgasł .na 2tys.pracowal normalnie gdy puszczam gaz to się dlawil ale po kilku minutach jak się podgrzal mogłem puścić gaz i obroty miał jak powinien. Ale znowu jak ruszam to się dlawil szarpie , jak się porządnie zagrożenie jest lepiej ale i tak się dusi i kaszle jak by strzela.ale co najlepsze przełączenie na gaz i jest ok nic go nie boli. Błędów na [...] brak .czy to może być pompa . Może przypchana i nie podaje paliwa ile trzeba?
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Jeżeli na lpg jest dobrze to coś z paliwem, można zmierzyć ciśnienie paliwa
seat alhambra 1,8T
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
Dzisiaj wyjałem pompe była ok miała trochę nalotu na sitku ale to nie mogło wpływać na pracę filtr wymieniony i dalej to samo .na zewnątrz cieplej to i trochę lepiej palił. Ale nie równa praca .postanowiłem sprawdzić jak będzie pracował jak odlacze przepływomierz i musze przyznać ze dużo lepiej bo nie kosztusi sie i nie dlawi w czasie jazdy teraz jest lepiej ale po odpieciu przeplywki zapala się epc czyli tryb awaryjny i esp wiec nie zaszaleje, ale po ponownym podłączeniu gasną i znowu chodzi gorzej niż bez przeplywki. Ale jestem ciekawy dlaczego nie pokazał tego komputer i czemu na LPG przeplywomierz działa ok.
Liczba postów: 557
Liczba wątków: 25
Dołączył: May 2012
Reputacja:
3
jak ja miałem takie objawy to padł mi czujnik temp w kolektorze no ale vag pokazał m i błąd z nim związany, a może któraś cewka się kończy, świece kiedy zmieniałeś??
Apetyt żarłoka
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
odkąd go mam jeszcze nie zmieniałem jeszcze świec wymieniłem tylko 2 cewki ale jak mi padły to i na Pb i na LPG słabo chodził
Liczba postów: 160
Liczba wątków: 4
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
0
Jeśli świece padają to czuć to najpierw na gazie.Po czym poznałeś ze pompa jest ok? Jak padła mi przepływka nie miałem żadnych błędów.
Liczba postów: 52
Liczba wątków: 17
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
witajcie koledzy!
długo mnie nie było.
niedawno znów pojawił się problemik z odpaleniem...dzisiaj ponownie...
pojechałem na warsztat podłączyli kabel i wyszło
- defekt czujnika obrotów silnika
mam pytanie czy czujnik obrotow silnika to to samo co czujnik obrotow wału korbowego?
z tego co sie dowiadywalem to koszt tego czujnika boscha to przeszlo 200pln
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak to to samo. I radze ci kupic ori ten czujnik.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 52
Liczba wątków: 17
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
wiem wiem ze najlepiej ori ale bosch to jedyne co znalazlem z sklepie (nie chinskiego) czy lepiej popytac w serwisie??
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
bosch to ori. nie musi byc metki czy woreczka opakowania ze znaczkiem vag. Chodzi oto zeby nie brac takich elementow z zamiennika bo pozniej sa problemy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.