24-05-2014, 15:06
(24-05-2014, 15:01)wesol napisał(a): jak inny walek jak caly czas byl 038 109 101R
Nawet jakby byl inny nr to nie dowodzi to ze ma jakies roznice w ksztaltach. To jakies forumowe teorie i mity. Nikt sie nei zastanawia jak szuka wlaka czy ma byc jakis pseldo podnoszacy moc czy nie. Jak juz wspominalem diesle to nie benzyna tu inne prawa sie rządzą. tu nie ma tak ze wyprzedzasz aplon, dajesz ostrzejsze walki i mocy ci przybywa. Ludzie wyciskaja z tych tdi PD po 240 koni na seryjnych walkach nawet nie myslac o jego zmianie. Tfu nawet Masters wykrzesujac prawie 400 koni nic nie ruszal w walku. Chesz lepsza wentylacje w tdi to sie kupuje 2.0 16V i po sprawie. Zobacz ze w 1.9 jak sicgniesz glowice to masz w tlokach podtoczenia na zawory. Tam praktycznie jak tlok jest juz w gornym polozeniu to dopiero zwory sie domykaja w fazie wydechu. Dasz jakeis dziwaczne walki to duza sznasa ze sie spotkaja tloki z zaworami.
Taki wałek z oznaczeniem 101R to kupiłem a był wsadzony 858R