21-05-2014, 19:46
(21-05-2014, 15:14)jacekdz napisał(a): Wracając do mojego problemu odnośnie braku dawnej mocy po planowaniu głowicy i wymianie wałka dzisiaj doszedłem do wniosku że przyczyna leży w wałku.A na podstawie tego postu
Co do regulacji pąpowtryskiwaczy to może po ich ustawieniu może coś by się zmieniło w dynamice. Nie będę tego sprawdzał bo to szkoda zachodu. Z fazami rozrządu powróciłem bliżej zera i na chwilę obecną silnik pracuje dobrze ciszej i jest bardziej mięki. Nie jest taki twardy jak był ustawiony ostatnio dużo poniżej zera. Poniżej pokaże fotki jak teraz wyglądają pomiary pompowtryskiwaczy i rozrządu.
Dalej mnie nurtuje pytanie dlaczego tak się stało że po wymianie tego wałka odeszła dawna moc. Obecnie mam założony wałek z oznaczeniem końcowym 101R. Prawie nowy. Stary wałek który miałem włożony to ma jakieś dziwne oznaczenia. Te oznaczenia znajdują się chyba nie z tej strony co powinny. Te oznaczenia to oznaczenie 858R. W innym miejscu znajduje się jakieś oznaczenie o symbolu 3851. Może w Niemcowni jak wgrywali mi inny soft tz. Wolfa robiąć go na 150 km to przy okazji zmienili turbo sprężarkę i może też podmienili wałek rozrządu na stuningowany. Wałek ten od strony stożka tam gdzie się wkręca śrubę nie ma żadnego oznaczenia. A i pompowtryskiwacze mam starego typu. Samochud z roku 2001 po lifcie