21-05-2014, 18:33
ja ustawiam na 225. Jak sie pomyle i nadusi na pompke z amocno to po niej bedzie. Chodzi glwownie oto by byly ustawione wszystkie rowno no i po przelocie duzym warto zrobic taka regulacje bo moze sie okazac z eluz jest nie 225 a powiedzmy 750 stopni czyli juz dwa obroty srubką a wtedy sa spadki mocy. Poza ta regulacja ta tak jak pisalem wazna jest ta odleglosc "a" od krawedzi glowicy. Poza tym gniazda w glowicy tez nie moga byc wytarte jak i uszczelki na pompkach cale.
Te wartosci u ciebie jacekdz z logó to na pompce 3 i 4 sa dosc nieciekawe. Ja mialem ostatnio wlasnie cos kolo tego na pompce nr 1 i po wyciagnieciu pompki, wymianie oringów, wypolerowaniu gniazda po zalozeniu ponownym wartosci dawek idealnie same zera a bylo tez -0.60 a nawet i wiecej.
Dlatego zawsze sie mowi chcesz sprawdzic pompki to zamieniaj miejscami z ta pomka o przeciwnym znaku, montuj i loguj.
Te wartosci u ciebie jacekdz z logó to na pompce 3 i 4 sa dosc nieciekawe. Ja mialem ostatnio wlasnie cos kolo tego na pompce nr 1 i po wyciagnieciu pompki, wymianie oringów, wypolerowaniu gniazda po zalozeniu ponownym wartosci dawek idealnie same zera a bylo tez -0.60 a nawet i wiecej.
Dlatego zawsze sie mowi chcesz sprawdzic pompki to zamieniaj miejscami z ta pomka o przeciwnym znaku, montuj i loguj.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.