21-05-2014, 17:27
(20-05-2014, 23:09)marcyb3 napisał(a):Nie chce robic jakis nowych teori bo jak ustawiałem ten moment zderzeniowy to były jeszcze wymieniane hydroregulatory ,ale przy tym zestawieniu to silnik chodzi fajnie i cicho rozrząd na 0.(20-05-2014, 23:00)Bogos napisał(a): Jeśli chodzi o ustawienie momentu zderzeniowego pompki to w tym materiale co ci staś podesłał jest 225stopni, ja ustawiłem według nowych ustawień (elsawin) i dałem na 180 stopni. Także wybór należy do ciebie.
I jak lepiej pracuje silnik?? Ja mam na 225 ale coś mi glosnawo pracuje motor , moc jest , chociaż ostatnio troszkę deplem (uciekając bratu ) to przy prawie 180 km/h ciężko miał iść dalej a Braciak skoda Octavia 90KM wrzucił kierunek i bez problemu się ze na wyrównał, nadmienie że brat mech w cztery osoby a ja jechałem sam , nie wiem dlaczego tak to jest , do 170 idzie ładnie a pozniej bardzo wolno
(20-05-2014, 23:17)jacekdz napisał(a): Ja natomiast czym więcej czytam tym mniej z tego wszystkiego rozumie co artykuł na temat ustawiania pompowtryskiwaczy to podawane są inne wartości w ustawieniach tych pompowtryskiwaczy. Chodzi mi o te dwa artykuły :
http://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-regu...tdi-i-sdi/
oraz
http://www.a3-club.net/forum/showthread....ateria%B3y
W pierwszy artykule piszą żeby kręcić śrubą w dźwigience do oporu, czyli do uzyskania krańcowego położenia elementu tłoczącego pompowtryskiwacza i śrubę należy cofnąć o ½ obrotu (180°) a następnie skontrować ją nakrętką o odpowiednim momentem tj. 30Nm i tu im chodzi o pompowtryskiwacze starego typu te które pokazałem na drugim zdjęciu w poprzednim poście.
Natomiast w drugim artykule piszą że w nowym typie pompowtryskiwaczy trzeba odkręcać śrubę regulacyjną o 225 stopni. I tu zachodzi pytanie jakiego typu mamy w swoich silnikach te pompowtryskiwacze. Nowy typ czy też stary typ ot to jest pytanie
ps. Do Bogosa a mianowicie według artykułu nr 2 to jest na odwrut jak piszesz tz. dla nowszych pompowtryskiwaczy moment odkręcania wychodzi 225 a nie jak piszesz 180
Czy stare czy z nową śrubą to ten moment zderzeniowy ustawiasz sobie jaki chcesz 180 lub 225 stopni ,natomiast odsadzenie od głowicy to już musisz sie zastosować do odpowiednich wymiarów
(21-05-2014, 13:16)tyger napisał(a): Ja mam starego typu. W takim razie u mnie popuszczam o 180 stopni225 też bedzie dobrze, to tylko jest to że fabryka ustawiała 225 a już w nowej Elsie piszą 180 taka poprawka serwisowa.
Zresztą jakbyś dobrze poczytał to właśnie z nową nakretką popuszcza sie o 180
Jak bym miał sie do czegoś zastosować t do linku nr1
http://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-regu...tdi-i-sdi/