12-05-2014, 00:22
(10-05-2014, 22:40)Weso napisał(a): Stasiu ja zauważyłęm jeszcze jedną ciekawą zależność. Krzywki są przeważnie wytarte pod korkiem wlewu oleju. Tak jakby syf, który przy odkręcaniu, czy też przecieraniu uszczelki leciał akurat w okolice wałka i tych nieszczęsnych wytartych krzywek. Może to też ma jakiś wpływ. Wszystkie wałki które przy mnie były wyciągane, były wytarte w tych samych miejscach.
W moim przypadku to większość miały wytarte krzywki na 1 lu 2cylindrze Wczoraj miałem sharana na wymianie turbo i miałem zdjęta pokrywę zaworową i tam też już bierze pierwszą krzywkę.
(11-05-2014, 10:07)wesol napisał(a): a po co ci sruby mostków wałka? starych nie masz czy jak?Nie wiem jak ty to robisz ale te śruby łatwo po prostu przeciągnąć i sie urwą. Już raz próbowałem na starych składać i na 6 śrub to dwie sie urwały a reszta to czuć było pod kluczem jak sie naciągały jak guma do żucia,także ja już nie ryzykuję, łatwiej bym powiedział że jest ze śrubami do głowicy.
-----------------------------------------------------------------------
Ja kupowałem części w tym sklepie http://www.czescibrozek.pl/
Pozdro