Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6
#1
Bug 
brakuje mocy pomózcie silnika i auta nie zmienie Wink
moja 6=ka nie ma mocy gdzie pogrzebac zeby ozyla??
Odpowiedz




#2
naprawic silnik trzeba. skoro sa braki to cos musi byc pryzczyna. podpiac kabel na poczateki zrobic mu pelna diagnostyke.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
Może kolega zbyt dużo oczekuje :-)
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz
#4
nie no luzz opis problemu extra a my jesteśmy jasnowidzami. moim zdaniem z opisu usterki silnik do wymiany bo pewnie zawory wyleciały a przepływki brak. A teraz serio opisz problem co się dzieje, czy brak mocy jest od zawsze czy po jakimś zabiegu, podłącz vaga zobacz jakie błędy itd.... Co masz na myśli brak mocy?? Czy nie jedzie w pełnym zakresie obrotów??
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper
Odpowiedz
#5
a może poprostu silnik zjezdzony i tyle
seat alhambra 1,8T
Odpowiedz
#6
Jeśli świeci żółta kontrolka silnika to automatycznie moc spada - pracuje w trybie awaryjnym najlepiej zrobić tak jak koledzy piszą czyli dobra diagnostyka , dodam że częstym problemem w tych silnikach jest rozrząd - temat wielokrotnie opisywany na tym forum ...

Pozdrawiam
Odpowiedz




#7
Świecenie żółtej kontrolki nie oznacza od razu trybu awaryjnego. Wiem, bo jeżdzę z żółtą kontrolką z powodu błędu niskiej wydajności katalizatora. Po skasowaniu silnik pracuje dokładnie jak przed.

Rozwodzicie się nad tematem kolesia, który rzucił pierwszy post i sprawę odpuścił. Może tak, jak już napisałem - jest rozczarowany mocą. Te 204KM przy prawie 2T masy cudów nie robią tym bardziej, że silnik trzeba wysoko kręcić.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz
#8
u mnie jest tak jak pisałem np. gdy złapie błąd mało istotny EVAP lub inny jak sondy i zaświeci się kontrolka silnika to automatycznie jest spadek mocy - nie raz to przerabiałem - możliwe że masz inny soft w sterowniku .
Pozdrawiam ...

(13-04-2014, 10:11)skimir napisał(a): Świecenie żółtej kontrolki nie oznacza od razu trybu awaryjnego. Wiem, bo jeżdzę z żółtą kontrolką z powodu błędu niskiej wydajności katalizatora. Po skasowaniu silnik pracuje dokładnie jak przed.

Rozwodzicie się nad tematem kolesia, który rzucił pierwszy post i sprawę odpuścił. Może tak, jak już napisałem - jest rozczarowany mocą. Te 204KM przy prawie 2T masy cudów nie robią tym bardziej, że silnik trzeba wysoko kręcić.

Odpowiedz
#9
zalezy od waznosci błędu. Lambda nie jest elementem sterujacym ale potrafi ostro namieszac bo spowoduje albo przelewanie paliwem albo niedolanie co w obu pryzpadkach zaskutkuje zmniejszeniem mocy. Dosc czesto zaswiecenie pomaranczowej kontrolki na szafie w wolnossakach nie umniejsza mocy- silnik jakos chodzic musi a w wolnossaku jak odepniesz sonde lambda to ecm wali z mapy czyli tak na 90% jak powinno byc czyli mamay porblem z lambda to odpinamy kabelki od niej i dalej smigamy.

Autor tematu tez zalozyl tremat i sie juz nie pojawil wiecej tak wiec dyskusja jest jałowa.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#10
Vr raczej słynie z nietrzymania mocy :-( mój na hamowni wypluł 155KM to i tak tragedii nie ma.
VW Golf 1979 vr6
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sharan 1,8 - czwórnik ukł. chłodzenia - gdzie kupić? rodzynek 0 2,242 09-06-2020, 12:43
Ostatni post: rodzynek
  Czym sie różni kod silnika ALY od AUE i gdzie go znalesc 2.8 204km Mati1991 4 2,012 05-06-2019, 07:05
Ostatni post: Mati1991
  gdzie naprawa głowicy pati 2 1,280 28-01-2016, 22:57
Ostatni post: pati
  Gdzie jest zawór DV w 1.8T K9Darek 27 15,377 03-09-2015, 20:11
Ostatni post: nosek
  AYL-nierówna praca-gdzie szukać? tomeksopot 9 4,794 17-08-2015, 20:32
Ostatni post: tomeksopot
  Gdzie zawór EGR w 2.0 ATM? marmaj133 3 4,492 23-04-2015, 06:03
Ostatni post: werkzeugwagen
  gdzie jest zawór DV 11timon11 1 3,071 16-04-2012, 15:23
Ostatni post: daneczek76

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości