Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005)
+---- Dział: Silnik Benzynowy (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Silnik-Benzynowy--64)
+---- Wątek: gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 (/Thread-gdzie-moje-konie-KM-2-8-VR6)

Strony: 1 2


gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 - erazor85 - 08-04-2014

brakuje mocy pomózcie silnika i auta nie zmienie Wink
moja 6=ka nie ma mocy gdzie pogrzebac zeby ozyla??


RE: gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 - wesol - 08-04-2014

naprawic silnik trzeba. skoro sa braki to cos musi byc pryzczyna. podpiac kabel na poczateki zrobic mu pelna diagnostyke.


RE: gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 - skimir - 08-04-2014

Może kolega zbyt dużo oczekuje :-)


RE: gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 - fredric - 08-04-2014

nie no luzz opis problemu extra a my jesteśmy jasnowidzami. moim zdaniem z opisu usterki silnik do wymiany bo pewnie zawory wyleciały a przepływki brak. A teraz serio opisz problem co się dzieje, czy brak mocy jest od zawsze czy po jakimś zabiegu, podłącz vaga zobacz jakie błędy itd.... Co masz na myśli brak mocy?? Czy nie jedzie w pełnym zakresie obrotów??


RE: gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 - ARTUROO26 - 08-04-2014

a może poprostu silnik zjezdzony i tyle


RE: gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 - sp6qkx - 13-04-2014

Jeśli świeci żółta kontrolka silnika to automatycznie moc spada - pracuje w trybie awaryjnym najlepiej zrobić tak jak koledzy piszą czyli dobra diagnostyka , dodam że częstym problemem w tych silnikach jest rozrząd - temat wielokrotnie opisywany na tym forum ...

Pozdrawiam


RE: gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 - skimir - 13-04-2014

Świecenie żółtej kontrolki nie oznacza od razu trybu awaryjnego. Wiem, bo jeżdzę z żółtą kontrolką z powodu błędu niskiej wydajności katalizatora. Po skasowaniu silnik pracuje dokładnie jak przed.

Rozwodzicie się nad tematem kolesia, który rzucił pierwszy post i sprawę odpuścił. Może tak, jak już napisałem - jest rozczarowany mocą. Te 204KM przy prawie 2T masy cudów nie robią tym bardziej, że silnik trzeba wysoko kręcić.



RE: gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 - sp6qkx - 14-04-2014

u mnie jest tak jak pisałem np. gdy złapie błąd mało istotny EVAP lub inny jak sondy i zaświeci się kontrolka silnika to automatycznie jest spadek mocy - nie raz to przerabiałem - możliwe że masz inny soft w sterowniku .
Pozdrawiam ...

(13-04-2014, 10:11)skimir napisał(a): Świecenie żółtej kontrolki nie oznacza od razu trybu awaryjnego. Wiem, bo jeżdzę z żółtą kontrolką z powodu błędu niskiej wydajności katalizatora. Po skasowaniu silnik pracuje dokładnie jak przed.

Rozwodzicie się nad tematem kolesia, który rzucił pierwszy post i sprawę odpuścił. Może tak, jak już napisałem - jest rozczarowany mocą. Te 204KM przy prawie 2T masy cudów nie robią tym bardziej, że silnik trzeba wysoko kręcić.




RE: gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 - wesol - 14-04-2014

zalezy od waznosci błędu. Lambda nie jest elementem sterujacym ale potrafi ostro namieszac bo spowoduje albo przelewanie paliwem albo niedolanie co w obu pryzpadkach zaskutkuje zmniejszeniem mocy. Dosc czesto zaswiecenie pomaranczowej kontrolki na szafie w wolnossakach nie umniejsza mocy- silnik jakos chodzic musi a w wolnossaku jak odepniesz sonde lambda to ecm wali z mapy czyli tak na 90% jak powinno byc czyli mamay porblem z lambda to odpinamy kabelki od niej i dalej smigamy.

Autor tematu tez zalozyl tremat i sie juz nie pojawil wiecej tak wiec dyskusja jest jałowa.


RE: gdzie moje konie (KM) 2.8 VR6 - maj0nez - 14-04-2014

Vr raczej słynie z nietrzymania mocy :-( mój na hamowni wypluł 155KM to i tak tragedii nie ma.