01-12-2020, 18:58
Jakoś mi tak do głowy wpadło. Od czego zależy jaki zegarek był montowany w danym egzemplarzu?? , na przestrzeni kilku lat posiadam w sumie 3 modele. Wszystkie to Seaty jeden w starej budzie ROK 97 i miał zegar w podsufitce dwuprzyciskowy (h, min)
Kolejne obecnie użytkowane dwa (2006 i 2009 rok benzyna/Diesel) mają natomiast zegarki w dolnej części obrotomierza. Młodszy jako że to TDI obstawiam że fabrycznie miał montowany dogrzewacz , ktory uruchamia się pewnie automatycznie w zleżności od temperatury otoczenia i slinika. Widywałem w ogłoszeniach (głównie w VW) dodatkowo wersje z zegarem jaki jest poszukiwany w tym wątku. To było jakoś dobierane w zależności od wersji wyposażenia danego auta , czy może jakaś loteria ??
Kolejne obecnie użytkowane dwa (2006 i 2009 rok benzyna/Diesel) mają natomiast zegarki w dolnej części obrotomierza. Młodszy jako że to TDI obstawiam że fabrycznie miał montowany dogrzewacz , ktory uruchamia się pewnie automatycznie w zleżności od temperatury otoczenia i slinika. Widywałem w ogłoszeniach (głównie w VW) dodatkowo wersje z zegarem jaki jest poszukiwany w tym wątku. To było jakoś dobierane w zależności od wersji wyposażenia danego auta , czy może jakaś loteria ??