Ocena wątku:
Prośba o analizę logów Sharam silnik ASZ
28-07-2014, 06:27
Post: #11
RE: Prośba o analizę logów Sharam silnik ASZ
Przeplywka nie ma nic wspolnego z doladowaniem turbiny. CO bys z nia nie robil to turbo bedzie robic swoje. Przeplywka jest ogranicznikiem podlania paliwa nie powietrza.

Ciegno od turbiny jest wydluzone za bardzo. Ktos tam juz swoje lapska pchał. Program widze ze taki agresywniejszy jest zrobiony.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Reklama

28-07-2014, 08:17
Post: #12
RE: Prośba o analizę logów Sharam silnik ASZ
Tak, cięgno jest wydłużone bo w zakresie obrotów 1900-2400 bardzo mocno przeładowywało.

Przed wydłużeniem cięgna było tak:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/marekgl_180863.html



VW SHARAN 1.9TDI 130KM (HIGHLINE)
FIAT GRANDE PUNTO 1.3MultiJet16v 90KM (EMOTION)
http://www.profima.pl
28-07-2014, 10:35
Post: #13
RE: Prośba o analizę logów Sharam silnik ASZ
Ni to problemem jest turbo. Trzeba wytargac i oblukac.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
28-07-2014, 11:05
Post: #14
RE: Prośba o analizę logów Sharam silnik ASZ
Dwa razy już było na górze w ciągu ostatniego miesiąca. Jest czyste tak że można by z niego obiad jeść. Nic się nie przycina.



VW SHARAN 1.9TDI 130KM (HIGHLINE)
FIAT GRANDE PUNTO 1.3MultiJet16v 90KM (EMOTION)
http://www.profima.pl
28-07-2014, 14:05
Post: #15
RE: Prośba o analizę logów Sharam silnik ASZ
Nie mówię że jest brudne. Kkk cierpi na luzu w geometrii



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
28-07-2014, 16:58 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2014 17:04 przez marqss.)
Post: #16
RE: Prośba o analizę logów Sharam silnik ASZ
Teraz tak mi przyszło do głowy że to może być wina gruchy.
Nie wiem czy dobrze kombinuję - teoretycznie po skróceniu cięgna zmienna geometria pracuje w tym samym zakresie ruchów (u mnie dalej jest na wolnych obrotach wciągana do ogranicznika) a zmianie ulega procent wysterowania zaworu N75 a co za tym idzie cięgno gruszki pracuje w innym położeniu.



VW SHARAN 1.9TDI 130KM (HIGHLINE)
FIAT GRANDE PUNTO 1.3MultiJet16v 90KM (EMOTION)
http://www.profima.pl
28-07-2014, 17:40
Post: #17
RE: Prośba o analizę logów Sharam silnik ASZ
zakladam ze jak ktos dwa razy sciaga turbine to chyba sprawdza gruszke czy chodzi w miare plynnie i nie jest dziurawa jak sito. Ja zawsze ropuje gruszki i pieknie chodzi. Ostatnio Artur widzial jak sie to robi.

Co do tego jak skrecisz gruszke to owszem moze jakis tam miec wplyw. Procentowe wysterowanie N75 jest wieksze bo wiecej trzeba podawac podcisnienia by gruszke utrzymalo na takiej pozycji gdyż w srodku tej gruszki jest sprezyna i to dosc mocna. Zeby bardziej zgniesc sprezyne trzeba wiecej sily czyli wiecej próżni.
Generalnie wiem ze turbiny KKK maja taki myk ze sie wyrabia uklad sterowania łopatkami geometrii i powstaje luz. Teraz ciegno daje nieco wiecej to ten luz powoduje ze lpatki przesadnie ida w jedna strone to za chwile gruszka popuszcza by skorygowac doladowanie i tak wkolo macieju.
Gruszke mozesz ladnie popsikac ropa czy odrdzewiaczem i tu od strony ciegna( zwlaszcza) i wpsikać do srodka jej po odpieciu tego wezyka gumowego od podcisnienia. To sie powinno robic profilaktycznie raz w roku lub co dwa lata. Jak sie nie dba to pozniej sa takie przypadki. Ciezko mi sie mysli kryteriami innych bo ja takie rzeczy mam zrobione nabieżąco.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
28-07-2014, 22:13
Post: #18
RE: Prośba o analizę logów Sharam silnik ASZ
Oczywiście że gruszka była sprawdzana i ładnie chodzi ale pomyślałem że może po przykręceniu jej do turbiny i sprzęgnięciu z geometrią gdzieś coś nie jest o osi i powoduje jakieś opory ruchu cięgna.
Geometria też nie wygląda na wyświechtaną i raczej według mnie wszystkie części geometrii chodzą ze sobą pasownie i zarazem lekko.



VW SHARAN 1.9TDI 130KM (HIGHLINE)
FIAT GRANDE PUNTO 1.3MultiJet16v 90KM (EMOTION)
http://www.profima.pl




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Proszę o analizę. dj_lawa23 2 304 31-08-2023 06:33
Ostatni post: dj_lawa23
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 15 1,293 30-08-2023 06:14
Ostatni post: wesol
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 0 259 26-07-2023 16:17
Ostatni post: lpbilusie@o2.pl
  Sharan 1.9 BVK 115KM nie zbiera się z dołu. Proszę o analizę logów. burry-gk 2 796 16-05-2023 16:23
Ostatni post: wesol
  Prośba o analizę rysiekr 9 1,234 26-04-2023 17:54
Ostatni post: wesol
  analiza logów AFN pupek 13 3,529 28-03-2023 13:48
Ostatni post: jacektokarz5@gmail.com
  Sharan 1.9 AVG wielka prośba o analizę logów Lenino 7 1,413 15-09-2022 21:23
Ostatni post: wesol
  Analiza logów 1.9 tdi AUY mati2810 2 923 12-05-2022 06:16
Ostatni post: wesol
  Prośba o analizę logów 1.9 AUY Mikooo 5 1,572 12-04-2022 14:26
Ostatni post: wesol
  Analiza Logów 1.9 TDi AUY Kozi 0 1,011 17-08-2019 20:32
Ostatni post: Kozi

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name